Skocz do zawartości

Licencja dla biura rachunkowego

Polecane posty

Dzien dobry

Zainstalowałem demo Rachmistrza Nexo  Pro u Klienta (miała prowadzić  dla znajomego księgowość) , teraz okazało sie że jednak zakładamy biuro rachunkowe i skorzystaliśmy z licencji dla biura ( bez limitu stanowisk / 20 podmiotów) . Nie mam jednak opcji jak w e-pomocy wyboru założenia podmiotu - biuro rachunkowe jak w e-pomocy na stronie, założyłem więc i aktywowałem licencje na Biuro rachunkowe ( z wyborem biurowa na użytek własny) , licencja sie aktywowała ok.

Wróciłem do Klienta biura i tam wpisałem licencje , mam teraz status (właściciel licencji Biuro X , właściciel danych Firma Y , jednak ma status niezarejestrowana przy wpisaniu licencji pokazuje dane biura rachunkowego i nie można ich zmienić a próba rejestracji powoduje komunikat zdublowana licencja... :(

 

jak wybrnąc z tego ?

Link to postu

Dzień dobry

Ekran licencji powinien wyglądać tak jak w załączniku, czyli powinien być przycisk "Zarejestruj klienta biura" który umożliwi dopisanie podmiotu tego klienta do licencji biura rachunkowego.Licencje.thumb.PNG.2a67fc66f86ae9f2ca6393ab0b27b8e8.PNG

 

Nie ma potrzeby ani możliwości rejestracji licencji biura rachunkowego.

 

Zachęcam jednak do powiązania Konta InsERT  z licencją biura rachunkowego a następnie podłączenie tego konta na podmiocie klienta biura.

Edytowane przez Tomasz Padarz
Link to postu

Aby korzystać z licencji jako biuro rachunkowe, czyli mieć prawo do rejestracji 20 klientów, dział handlowy firmy InsERT musi potwierdzić "biurowość" właściciela licencji. Opisane jest to tu w rozdziale Biuro rachunkowe:

https://www.insert.com.pl/programy_dla_firm/ksiegowosc_i_finanse/rachmistrz_nexo/faq.html

Brak tej akceptacji był przyczyną problemów z rejestracją klienta.

Edytowane przez Tomasz Padarz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...