Sebastian Drozd 1 Napisano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 w Błąd stanu magazynowego (rezerwacja towaru) Dzieńdobry, program pokazuje rezerwację towaru, aczkolwiek wszystkie zamówienia są zamknięte, widok odświeżony, żadnych odłożonych w czasie WZ, nie ma utworzonych zleceń do dostawcy. Informator nic nie pomaga. Już kiedyś miałem taki problem (z pół roku temu) z innym artykułem. Byłem zmuszony do zablokowania pozycji i utworzenia nowej kartoteki produktu. Piszę ten temat gdyż problem się powtórzył. Czy to błąd bazy danych? Proszę o pomoc, bo nie chcę tworzyć ponownie nowej kartoteki z racji na historię transakcji. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 w Błąd stanu magazynowego (rezerwacja towaru) Proszę szczegółowo krok po kroku opisać, jak powstają u Państwa dokumenty tzn. jak są dodawane, kiedy zmieniają się statusy, jakie statusy są używane, czy są realizacje częściowe, czy realizacje są wycofywane (zmiana statusu, usuwanie dokumentów), jak dokumenty są realizowane (lookup pozycji zrealizowanych, ręcznie, seryjnie), jak wygląda przepływ dokumentów - oferta -> zamówienie (a może proforma) -> WZ -> faktura? Ostatnia i najważniejsza informacja, to czy wykorzystują Państwo jakiś zewnętrzny mechanizm do importu zamówień? Link to postu
Sebastian Drozd 1 Napisano 26 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2020 w Błąd stanu magazynowego (rezerwacja towaru) A więc: jak są dodawane, Wszystkie dokumenty oprócz niektórych ZK są dodawane ręcznie kiedy zmieniają się statusy, Statusy są ustawiane automatycznie przez program, dla ZK jest to przy wystawieniu częściowa rezerwacja dostaw. Po zrealizowaniu zamówienia WZ ma zawsze status "Wydany towar" jakie statusy są używane, Dla ZK "Częściowa rezerwacja dostaw", "Zrealizowano", "Anulowano", czy są realizacje częściowe, Tak są, aczkolwiek błędny stan widnieje przy wszystkich zamówieniach zamkniętych czy realizacje są wycofywane (zmiana statusu, usuwanie dokumentów), Raczej nie ma takich sytuacji jak dokumenty są realizowane (lookup pozycji zrealizowanych, ręcznie, seryjnie), ZK > WZ ręcznie, WZ > FS grupowo, aczkolwiek nadal ręcznie jak wygląda przepływ dokumentów - oferta -> zamówienie (a może proforma) -> WZ -> faktura? ZK > WZ > FS (jedna faktura z kilku/nastu/dziesięciu WZ z danego okresu rozliczeniowego). Proform nigdy nie wystawialiśmy. Ostatnia i najważniejsza informacja, to czy wykorzystują Państwo jakiś zewnętrzny mechanizm do importu zamówień? Tak, używamy programu SubSync 2.7.0 dla WooComerce. Nikt jednak przez internet nie zamówił do tej pory artykułu z którym występuje problem. Używamy również importera faktur xml firmy artoit. Przejrzałem wszystkie 1500 zamówień w których problematyczny artykuł był zamówiony. Każdy dokument ma status zrealizowano. Wszystkie FZ mają status przyjęto towar. Kilkanaście FS z początku roku, posiada status Blokady wydania, jednak problem wystąpił w ostatnim miesiącu. Jeśli jakieś informacje będą pomocne proszę napisać, oczywiście wszystkie szczegóły podam. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 w Błąd stanu magazynowego (rezerwacja towaru) Też miewamy sporadycznie takie problemy; nie można wydać towaru, bo jest rezerwacja, której de facto nigdzie nie ma. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 w Błąd stanu magazynowego (rezerwacja towaru) Podejrzenie padło na integrator WooComerce, ale niestety bez danych nie jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić przyczyny. Dlatego proszę o przesłanie bazy danych do weryfikacji przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-133549. Link to postu
Polecane posty