Łukasz F 13 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 w Wystąpił błąd (0x80040F2F) Witam, Trochę sobie zawaliłem przy czyszczeniu bazy danych, bo poprzez nieporozumienie została ono przerwane. Generalnie wszystko udało mi się uporządkować. Jednakże przy pobieraniu transakcji pojawia się poniższa informacja: Ponowne pobieranie zamówienia "XXX" użytkownika "YYY" z konta ZZZ na Allegro.pl: Wystąpił błąd (0x80040F2F) Brak bieżącego rekordu. Transakcja została już obsłużona, więc nie ma potrzeby, żeby faktycznie ją system pobrał. Wystarczyłoby gdyby Sello nie próbowało pobrać tej transakcji i nie wskazywało błędu. Czy ktoś wie jakie jest rozwiązanie tego problemu? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 w Wystąpił błąd (0x80040F2F) Można sprawdzić za pomocą polecania SQL czy w tabeli reg_OrderEventTrackerFails są zapisane nieudane zadania pobierania: select * from reg_OrderEventTrackerFails i ją wyczyścić: delete from reg_OrderEventTrackerFails za pomocą programu serwisowego lub SQL Server Management Studio. Cytuj Link to postu
Łukasz F 13 Napisano 2 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2020 w Wystąpił błąd (0x80040F2F) Wykonałem i udało się Dziękuję serdecznie 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.