Paweł Błaszkowski 4 Napisano 29 Września 2020 Udostępnij Napisano 29 Września 2020 w Aktualizacja oferty i błąd "Wybrany produkt nie istnieje" Witam Wszystkich. Borykam się z pewnym problemem. Po wznowieniu aukcji kilka z nich zgłasza błąd w Sello: Aukcja wznowiona. W Sello błąd j/w. Towar dobrze powiązany z Subiektem. Co zrobić w takim przypadku? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 29 Września 2020 Udostępnij Napisano 29 Września 2020 w Aktualizacja oferty i błąd "Wybrany produkt nie istnieje" Produkt i towar to dwie różne rzeczy: towar - reprezentacja sprzedawanego asortymentu z kartoteki Sello -> zakładka TOWARY, może pochodzić z Subiekta produkt - określenie związane z rodzajem asortymentu z bazy danych Allegro W tym przypadku Allegro zwraca informację, że wybrany w aukcji produkt Allegro nie może zostać odnaleziony w ich bazie. Proszę sprawdzić jaki on jest, czy pole produkt jest uzupełnione w aukcji. Prawdopodobnie produkt ten został w Allegro usunięty przez administratora a aukcja w Sello ma wciąż zapisany identyfikator tego produktu i go wysyła razem z aktualizacją aukcji. Powinno pomóc pobranie tej aukcji do Sello (produkt powinien zniknąć z danych aukcji w Sello). Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.