Skocz do zawartości

Błąd podczas aktualizowania informacji licencyjnych

Polecane posty

Dzień dobry, mam problem z zaktualizowanim informacji licencyjnych i zainstalowaniem aktualizacji. 

W związku ze zmianami w JPK zakupiony został abonament w celu aktualizacji Subiekta NEXO. Od dwóch lat program nie był aktualizowany. 

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienie na abonament wskazano, że "Nowy abonament będzie widoczny w programie po odświeżeniu informacji licencyjnych."

Niestety po kliknięciu na Lincencje -> Zaktualizuj informacje licencyjne, wsykakuje "Błąd pobierania licencji", "Niepoprawne dane uwierzytelniające, prosimy wprowadzić je ponownie".

Na infolini Inserta powiedziano mi, żeby spróbować wprowadzić plik licencyjny, które przesłano mi na maila. Nie przyniosło to rezultatu.

Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

W załączeniu przesyłam pojawiający się komunikat.

Subiekt nexo problem.jpg

Link to postu
  • 2 lata później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...