Aga Agnieszka 1 Napisano 2 Października 2020 Udostępnij Napisano 2 Października 2020 w Błąd podczas aktualizowania informacji licencyjnych Dzień dobry, mam problem z zaktualizowanim informacji licencyjnych i zainstalowaniem aktualizacji. W związku ze zmianami w JPK zakupiony został abonament w celu aktualizacji Subiekta NEXO. Od dwóch lat program nie był aktualizowany. W mailu potwierdzającym złożenie zamówienie na abonament wskazano, że "Nowy abonament będzie widoczny w programie po odświeżeniu informacji licencyjnych." Niestety po kliknięciu na Lincencje -> Zaktualizuj informacje licencyjne, wsykakuje "Błąd pobierania licencji", "Niepoprawne dane uwierzytelniające, prosimy wprowadzić je ponownie". Na infolini Inserta powiedziano mi, żeby spróbować wprowadzić plik licencyjny, które przesłano mi na maila. Nie przyniosło to rezultatu. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję. W załączeniu przesyłam pojawiający się komunikat. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 2 Października 2020 Udostępnij Napisano 2 Października 2020 w Błąd podczas aktualizowania informacji licencyjnych Proszę się wylogować i ponownie zalogować do Konta InsERT Link to postu
Sławomir Bąk 0 Napisano 14 Marca 2023 Udostępnij Napisano 14 Marca 2023 w Błąd podczas aktualizowania informacji licencyjnych Witam u mnie również jest problem z aktualizacją licencji wyskakuje komunikat: "Błąd połączenia z serwerem prosimy spróbować za kilka minut" i tak mozna próbować wiele dni jak to mozna naprawić ? ewentualnie gdzie można odzyskać plik licencyjny ? Pozdrawiam Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 15 Marca 2023 Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Błąd podczas aktualizowania informacji licencyjnych Proszę o informację, na jakim systemie Windows uruchomiony jest program, w którym wyskakuje powyższy komunikat. Link to postu
Polecane posty