Paweł Socha 6 Napisano 14 Października 2020 Udostępnij Napisano 14 Października 2020 w Windykacja Witam, Dostaję taki błąd przy ręcznym wykonywaniu scenariusza: Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 14 Października 2020 Udostępnij Napisano 14 Października 2020 w Windykacja Na zrzucie ekranu w tle można dostrzec bieżący etap do wykonania (Wezwanie do zapłaty II) 14-10-2020. Proszę zweryfikować datę aplikacyjną w kontekście. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 14 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2020 w Windykacja Data aplikacyjna: 14-10-2020 Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 14 Października 2020 Udostępnij Napisano 14 Października 2020 w Windykacja Czy zmieniał Pan ręcznie datę etapu na rozrachunku? Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 14 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2020 w Windykacja Tak, bo nie było przypisanego scenariusza. Po przypisaniu kilka etapów pominąłem ale chciałem wezwanie II wysłać i zmieniłem datę. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 15 Października 2020 Udostępnij Napisano 15 Października 2020 w Windykacja Proszę wykonać zaplanowane operacje windykacyjne - najstarsze, to powinno pomóc. Link to postu
Polecane posty