Mateusz D. 0 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 w Sello - moduł towary przestał działać Witam, mam dziwny problem. Po kliknięciu na moduł towary program przywiesza się na kilka / kilkadziesiąt sekund (to akurat działo się zawsze - tłumaczę sobie to dużą bazą danych) ale potem kompletnie nic się nie dzieje - tak jak nic bym nie kliknął. Nie działa ani bezpośrednie kliknięcie, ani skrót ALT+6. Pozostałe moduł działają bez problemu. Sello w wersji 1.36 Co dziwne jeszcze wczoraj wieczorem wszystko działało prawidłowo i w między czasie nie był przeprowadzane żadne aktualizacje. Średnio licząc, że to pomoże ale mimo wszystko zaktualizowałem subiekta do najnowszej wersji ale efektów brak. Jakiej sugestie ? Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 25 Października 2020 Udostępnij Napisano 25 Października 2020 w Sello - moduł towary przestał działać Czy nie jest tak, że np. po 60 sekundach znika kursor oczekiwania a moduł jest pusty (brak towarów)? To wygląda na przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera. Niestety Sello nie obsługuje tego podstawowego zagadnienia, które dotyczy pracy z bazą danych (brak komunikatu, propozycji rozwiązania problemu). Mi się tak dzieje w w niektórych przypadkach podczas szukania transakcji. Sello przestaje "myśleć" i wyrzuca tak jakby pusty wynik nie informując w żaden sposób co się stało. Ja jako użytkownik myślę, że tej transakcji nie ma (kiedy tak naprawdę jest w bazie). Jak zwiększyć czas oczekiwania na odpowiedź serwera w Sello było poruszane tutaj: Cytuj Link to postu
Mateusz D. 0 Napisano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2020 w Sello - moduł towary przestał działać Dziękuję! Problem udało się rozwiązać choć u mnie sytuacja wyglądała inaczej bo moduł towary w ogóle się nie włączał więc nawet nie miałem możliwości wyszukania czegokolwiek. Na drugim komputerze przetestowałem też archiwum zrobione w dniu wykrycia problemu oraz z przed dwóch dni - w drugim przypadku problem się nie pojawił się więc chyba musiałem przekroczyć jakiś magiczny próg (ilości towarów?) ale zapewne po chwili znów doszedłbym to punktu wyjścia... Ps. Rozwiązanie cytowane ze wspomnianego wątku pomogło ale musiałem dodać tą wartość ręcznie poprzez 'regedit' bo windows wyrzucał jakiś błąd o imporcie plików binarnych gdy chciałem użyć w ten sposób utworzony plik Dla potrzebujących - trzeba w windowsie uruchomić aplikację regedit, ręcznie wyszukać wspomnianą ścieżkę, i prawym klawiszem dodać nową wartość Command Timeout Cytat Tak czy siak, przesyłam kod jak by ktoś sobie chciał zwiększyć czas oczekiwania na odpowiedź serwera z 60 na 180-sekund. Wystarczy wkleić do notatnika i zapisać jako plik .reg i uruchomić Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\Sello\Archiwizator\1.0\Connection Properties] "Command Timeout"=dword:000000b4 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 26 Października 2020 Udostępnij Napisano 26 Października 2020 w Sello - moduł towary przestał działać Czy w towarach jest włączony jakiś filtr? Filtrowanie danych, wbrew temu co mogło by się wydawać, działać może dłużej niż wyświetlenie całej listy towarów. Ile jest tych towarów? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.