Przemek Michalski 2 Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 w Transakcje zagraniczne SELLO / ALLEGRO Witajcie mam problem : co jakis czas otrzymuje zamówienie z adresem wysyłki do innego kraju niz PL nie ma tego duzo ale w miesiącu 1-2 transakcje natomiast za kazdym razem od dłuzszego czasu taka transakcja z adresem zagranicznym nie wpada nam do sello mimo tego ze formularz jest zakonczony i wplata dokonana, w mailu od allegro jest potwierdzenie wpłaty i transakcji ale w sello nie ma ani sladu po tym. W takich przypadkach klienci dzwonia po paru dniach czemu nie ma nadanej paczki wiec wtedy odszukujemy w mailach ze takie zamowienie faktycznie jest, ale w sello brak sladu Czym to moze byc spowodowane ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 w Transakcje zagraniczne SELLO / ALLEGRO Jeżeli klienci w allegro wybierają zagraniczną dostawę to czy masz ją zmapowaną w Sello w USTAWIENIACH? W takim wypadku instrukcja usunięcia błędu pojawia się w RAPORCIE Sello przy próbie pobrania takiej TRANSAKCJI. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.