Piotr Stochel 3 Napisano 24 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2020 w Eksport offline - błędny plik .epp Dzień dobry, Przy eksporcie dokumentów z Subiekta 123 do pliku .epp (offline), program generuje błędny plik .epp. W pozycjach JPK program zamiast wartości "0" przy nie zaznaczeniu żadnego rodzaju transakcji umieszcza wartość ""0"" (0 w cudzysłowie), co uniemożliwia import bez ręcznych poprawek choćby do Rachmistrza Nexo. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 w Eksport offline - błędny plik .epp Dzień dobry Potwierdzam problem przy generowaniu plików, który uniemożliwia ich wczytanie do programów linii nexo (do GT da się je wczytać). Poprawki opublikujemy w tym tygodniu. Do tego czasu trzeba albo poprawić plik ręcznie, albo użyć plików JPK_V7*. Ogólnie w przypadku wymiany z nexo polecam używać dedykowanej dla tej linii "wymiany online". Link to postu
Piotr Stochel 3 Napisano 25 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 w Eksport offline - błędny plik .epp Dzień dobry, Dziękuję za odpowiedź. Niestety wymiana online dla podmiotów, którym udostępniam bezpośrednio Subiekta123 jako BR, przestała działać dla tego podmiotu. Jest to dla mnie trzeci taki przypadek w tym roku, kiedy jestem zmuszony do przejścia na wymianę offline, gdyż pliki wymiany online z S123 są wysyłane, ale Nexo ich już nie pobiera. Nadmienię też, że z mojej strony nie było żadnej ingerencji w ustawienia. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 w Eksport offline - błędny plik .epp 1 minutę temu, Piotr Stochel napisał: Niestety wymiana online dla podmiotów, którym udostępniam bezpośrednio Subiekta123 jako BR, przestała działać dla tego podmiotu. Jest to dla mnie trzeci taki przypadek w tym roku, kiedy jestem zmuszony do przejścia na wymianę offline, gdyż pliki wymiany online z S123 są wysyłane, ale Nexo ich już nie pobiera. Nadmienię też, że z mojej strony nie było żadnej ingerencji w ustawienia. Proszę w tej sprawie wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html). Zgłoszenie w ten sposób trafi do odpowiednich osób do analizy i powinno się udać rozwiązać problem wymiany online. Link to postu
Piotr Stochel 3 Napisano 25 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 w Eksport offline - błędny plik .epp Dziękuję, pozdrawiam Link to postu
Polecane posty