Johnny Johnny 7 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Błąd drukowania / Brak aplikacji do drukowania Dzień dobry, Otrzymaliśmy dzisiaj błąd podczas drukowania etykiet. Mimo iż wczoraj wszystko było dobrze. Adobe reader zainstalowany, zmian w systemie nie było. Programy domyślne nie zostały zmienione. Nic nie było instalowane. Nowych aktualizacji windowsa brak. Po prostu tak z dnia na dzień wysypało się. Ratuje nas tylko zrobienie podglądu i otwarcie etykiet w przeglądarce i drukowanie z przeglądarki. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Błąd drukowania / Brak aplikacji do drukowania Proszę kliknąć na jakiś plik PDF na dysku i z menu pod prawym klawiszem wybrać opcję Drukuj. Czy jest w ogóle taka opcja dostępna? Czy drukowanie przebiega poprawnie? Cytuj Link to postu
Johnny Johnny 7 Napisano 16 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Błąd drukowania / Brak aplikacji do drukowania @Bartosz Rosa Nie było w ogóle tego w menu kontekstowym, próbowaliśmy sposób jaki był podany tutaj już na forum w poprzednich tematach ale w ogóle nie mieliśmy takich wpisów w rejestrze aby wywołać Opcje Drukuj podczas klikania prawego klawisza. Ostatnie uratowało nas ponowna instalacja adobe reader. Wszystko już działa 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.