Grzegorz Fabianowicz 1 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 w Błąd generowania JPK_V7M Jako że mamy koniec miesiąca, czas przygotować pliki JPK_V7M. Niestety Rewizor GT w wersji 1.65 HF1 zaskoczył mnie komunikatem "Błąd generowania", gdy chciałem to zrobić. Problemem jest dla niego 8 tysięcy pozycji w ewidencji sprzedaży, głównie z oznaczeniami GTU oraz FP. Długo myśli nad ich wczytywaniem, po czym przerywa tworzenie pliku i wyświetla wspomniany komunikat. Można stworzyć JPK tylko z częścią deklaracyjną oraz z ewidencją zakupów, lub usunąć wpisy z oznaczeniem FP, by ograniczyć ilość pozycji w pliku (z mniejszą ilością radzi sobie bez zarzutu), ale jeśli coś takiego wyślę do US, to szybko się do nas uśmiechną z wezwaniem, szczególnie że nie można przez korektę uzupełnić pliku JPK o ewidencję sprzedaży. Ktoś ma pomysł jak to obejść? Może gdzieś w opcjach jest możliwość wydłużenia czasu, w jakim plik jest generowany (jeśli to jest dla Rewizora problemem)? Link to postu
Andrzej Kubik 1 095 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 w Błąd generowania JPK_V7M Na początek wykonałbym prostą zmianę opisaną w pomocy, w temacie: Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout) Oczywiście chodzi o Command Timeout, nie o Connection Timeout. Nie wiem czy to pomoże, nie mam jak sprawdzić, ale na pewno nie popsuje. 1 Link to postu
Grzegorz Fabianowicz 1 Napisano 19 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 w Błąd generowania JPK_V7M Dziękuję bardzo za sugestię - rozwiązało to problem Teraz nawet można wyświetlić wszystkie ewidencje sprzedaży jednocześnie, bez wyrzucania Rewizora do pulpitu. Szkoda, że program w żaden sposób nie komunikował przekroczenia czasu, ale najważniejsze, że już działa Link to postu
Marzena Trzeciak 0 Napisano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2022 w Błąd generowania JPK_V7M Błąd generowania JPK_V7M nie mogę wysłać deklaracji. W tamtym miesiącu normalnie wysłałam, a teraz mam problemy. ostatnio to był tylko 1 klient a teraz kolejny :( Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2022 w Błąd generowania JPK_V7M 16 godzin temu, Marzena Trzeciak napisał: W tamtym miesiącu normalnie wysłałam, a teraz mam problemy. ostatnio to był tylko 1 klient a teraz kolejny :( Proszę opisać dokładnie, co Pani robi i jakie komunikaty się pojawiają. Jaką wersję programu ma Pani zainstalowaną? Link to postu
Polecane posty