Skocz do zawartości

Inwentaryzacja - Wysyłanie asortymentu do kolektora

Polecane posty

Witam,

Posiadam Nexo Pro oraz kolektor CipherLab 8001 L .

Niestety gdy wysyłam towar do kolektora zostaje przesłane ponad 200 produktów z 4 tyś.

Nie pojawia się błąd tylko kończy przesyłanie , 

W przypadku exportu z kartoteki asortyment, jest tworzony plik o rozmiarze ponad 2 mb. 

Kolektor ma pamieć 2 mb co nie pozwala przesłać tej wielkości.

Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu ?

Konrad

Link to postu

Dzień dobry,

W dniu 31.12.2020 o 10:43, Konrad Sokalski napisał:

Posiadam Nexo Pro oraz kolektor CipherLab 8001 L .

Lista obsługiwanych urządzeń zewnętrznych, z którymi współpracuje Subiekt nexo znajduje się tutaj.

W dniu 31.12.2020 o 10:43, Konrad Sokalski napisał:

Nie pojawia się błąd tylko kończy przesyłanie , 

W przypadku exportu z kartoteki asortyment, jest tworzony plik o rozmiarze ponad 2 mb. 

Kolektor ma pamieć 2 mb co nie pozwala przesłać tej wielkości.

Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu ?

Niestety bez analizy danych nie uda się wytypować problemu.

Bardzo proszę w pierwszej kolejności o włączenie rejestrowania transmisji w aplikacji SUZ i powtórzenie operacji przesyłania. Przed powtórzeniem operacji, proszę pamiętać o przetestowaniu połączenia, co pozwoli na odczytanie konfiguracji i uniknięcie przesyłania błędnych danych.

image.png.baa006b960ee1ebd74bdf780fed5b1c2.png

  1. Włączenie rejestrowania transmisji.
  2. Sprawdzenie połączenia.
  3. Powtórzenie operacji.

Poniżej przesyłam instrukcję krok po kroku dot. zebrania niezbędnych danych do analizy.

Subiekt nexo - Błąd przy fiskalizacji dokumentu. Jak sprawdzić przyczynę błędu?

 

Plik do analizy należy przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-945866.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...