Konrad Sokalski 0 Napisano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2020 w Inwentaryzacja - Wysyłanie asortymentu do kolektora Witam, Posiadam Nexo Pro oraz kolektor CipherLab 8001 L . Niestety gdy wysyłam towar do kolektora zostaje przesłane ponad 200 produktów z 4 tyś. Nie pojawia się błąd tylko kończy przesyłanie , W przypadku exportu z kartoteki asortyment, jest tworzony plik o rozmiarze ponad 2 mb. Kolektor ma pamieć 2 mb co nie pozwala przesłać tej wielkości. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu ? Konrad Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2021 w Inwentaryzacja - Wysyłanie asortymentu do kolektora Dzień dobry, W dniu 31.12.2020 o 10:43, Konrad Sokalski napisał: Posiadam Nexo Pro oraz kolektor CipherLab 8001 L . Lista obsługiwanych urządzeń zewnętrznych, z którymi współpracuje Subiekt nexo znajduje się tutaj. W dniu 31.12.2020 o 10:43, Konrad Sokalski napisał: Nie pojawia się błąd tylko kończy przesyłanie , W przypadku exportu z kartoteki asortyment, jest tworzony plik o rozmiarze ponad 2 mb. Kolektor ma pamieć 2 mb co nie pozwala przesłać tej wielkości. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu ? Niestety bez analizy danych nie uda się wytypować problemu. Bardzo proszę w pierwszej kolejności o włączenie rejestrowania transmisji w aplikacji SUZ i powtórzenie operacji przesyłania. Przed powtórzeniem operacji, proszę pamiętać o przetestowaniu połączenia, co pozwoli na odczytanie konfiguracji i uniknięcie przesyłania błędnych danych. Włączenie rejestrowania transmisji. Sprawdzenie połączenia. Powtórzenie operacji. Poniżej przesyłam instrukcję krok po kroku dot. zebrania niezbędnych danych do analizy. Subiekt nexo - Błąd przy fiskalizacji dokumentu. Jak sprawdzić przyczynę błędu? Plik do analizy należy przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-945866. Link to postu
Polecane posty