Piotr Rozwandowicz 1 Napisano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 w Brak numeru Telefonu w Transakcji z Subiekt GT (edytowane) Witam Mam taki problem mianowicie Po utworzeniu transakcji w Sello zaciągniętej z Subiekt GT nie ma numeru telefonu klienta, pomimo iż w Subiekcie ten numer widnieje, szukałem już wszędzie i nigdzie nie znalazłem opcji która pozwalałaby taki numer pobrać. Wszystkie inne dane wraz a e-mail ściągają się prawidłowo. obecna wersja sello 1.37.1 Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Edytowane 7 Stycznia 2021 przez Piotr Rozwandowicz Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 w Brak numeru Telefonu w Transakcji z Subiekt GT Odpisałem już mailowo. Przy okazji mam prośbę, aby w kwestii jednego zagadnienia/problemu/sugestii pisać do nas tylko jednym kanałem - czyli albo na mail albo na forum, albo przez formularz kontaktowy. Każdy z nich czytamy i w zasadzie, pomijając jednostkowe przypadki jakieś awarii, filtra spamowego itp. odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia na każdym kanale komunikacji. Ostatnio dostajemy wiele tych samych pytań w kilku kanałach i jako, że obsługują je w różnych częściach inne osoby to rodzi pewne problemy i niepotrzebnie angażuje dodatkowy czas naszego zespołu. Rozumiem, że chcą Państwo otrzymać odpowiedź możliwie jak najszybciej, ale paradoksalnie, to może zadziałać zupełnie odwrotnie i czas odpowiedzi się wydłuży - a na pewno dla innych osób oczekujących w tym czasie na odpowiedź. Z góry dziękujemy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.