Skocz do zawartości

Brak numeru Telefonu w Transakcji z Subiekt GT

Polecane posty

Witam

 

Mam taki problem mianowicie Po utworzeniu transakcji w Sello zaciągniętej  z Subiekt GT nie ma numeru telefonu klienta, pomimo iż w Subiekcie ten numer widnieje, szukałem już wszędzie i nigdzie nie znalazłem opcji która pozwalałaby taki numer pobrać. Wszystkie inne dane wraz a e-mail ściągają się prawidłowo. obecna wersja sello 1.37.1

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Edytowane przez Piotr Rozwandowicz
Link to postu

Odpisałem już mailowo.

 

Przy okazji mam prośbę, aby w kwestii jednego zagadnienia/problemu/sugestii pisać do nas tylko jednym kanałem - czyli albo na mail albo na forum, albo przez formularz kontaktowy. Każdy z nich czytamy i w zasadzie, pomijając jednostkowe przypadki jakieś awarii, filtra spamowego itp. odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia na każdym kanale komunikacji. Ostatnio dostajemy wiele tych samych pytań w kilku kanałach i jako, że obsługują je w różnych częściach inne osoby to rodzi pewne problemy i niepotrzebnie angażuje dodatkowy czas naszego zespołu. Rozumiem, że chcą Państwo otrzymać odpowiedź możliwie jak najszybciej, ale paradoksalnie, to może zadziałać zupełnie odwrotnie :) i czas odpowiedzi się wydłuży - a na pewno dla innych osób oczekujących w tym czasie na odpowiedź. Z góry dziękujemy.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...