Edyta Sitek 0 Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 w NR NIP UNIJNY (edytowane) PROBLEM. Jesteśmy Biurem rachunkowym . subiekt 123 udostępniamy klientom. i wystawiamy dla nich faktury. Problem dotyczy nip ue. udostępniłam program klientowi powiedzmy 1 . przy zakładaniu danych nie mogłam w pozycji nip wpisać przedrostka PL . teraz mi na fakturach nie wyświetla się to PL i nie mogę tego zmienić. klient 2 wprowadzając dane rozwinęłam pole NIP i wyświetliło się VATIN . Po odznaczeniu tego mogłam wpisać przedrostek PL i NIP. jednak teraz na wydruku nie mam w ogóle NIP sprzedawcy. Nie potrafię tego zmienić. w edycji firmy pozycja nip jest zblokowana. na wzorcach wydruku odznaczony haczyk wyświetlaj nip sprzedawcy i odbiorcy . jak mogę to zmienić ktoś coś ??? Edytowane 22 Lutego 2018 przez Edyta Sitek Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 w NR NIP UNIJNY W pierwszym przypadku przedrostek "PL" przed numerem NIP pojawi się na wydruku, gdy w konfiguracji Subiekta 123 w sekcji Podatek VAT została zaznaczona opcja "Zarejestrowany podatnik VAT-UE". Dodatkowo konieczne jest wybranie jednej z transakcji międzynarodowych na wystawianym dokumencie. W drugim przypadku firma klienta powinna być zarejestrowana na NIP. Bardzo proszę o przekazanie danych klienta na adres subiekt123@insert.com.pl. Przeanalizujemy ten przypadek i zaproponujemy rozwiązanie. Link to postu
Nataliia Shamanova 0 Napisano 5 Marca 2019 Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 w NR NIP UNIJNY Witam , Mam ten sam problem. Klient chce wystawić fakturę WDT dla kontahenta z Czech, ktory jest zarejestowany do Vat UE. W polu klient wpisuję wszystkie dane, wybieram kraj Czechy, widzi NIP CZ123333 ale na wydruku nie ma już przedrostka kraju CZ tylko sam nr. O co chodzi? Na fakturze musi być CZ przed nr NIP. Proszę o pilną pomoc. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 6 Marca 2019 Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w NR NIP UNIJNY 1. Proszę sprawdzić, czy w kartotece klientów przy numerze NIP wybrany jest rodzaj numeru NIP UE. Jeśli nie, to proszę to zmienić i zapisać, a potem na fakturze, na której jest ten klient usunąć tego klienta i wybrać go ponownie. 2. Proszę sprawdzić czy na dokumencie jest wybrany odpowiedni rodzaj transakcji. Link to postu
Polecane posty