Michał Tumkiewicz 0 Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży (edytowane) Witam, pytanie jak ustawić domyślnie puste pole ,,odebrał na fakturze". Obecnie widnieje moje imię i nazwisko w polu wystawił oraz odebrał. Myśłałem z początku, że jest to związane z CRM, bo faktycznie byłem przyporządkowany do każdego kontrahenta jako opiekun. Niestety po wykasowaniu i zmienieniu opcji domyślnie na ,,brak opiekuna" nic się nie zmieniło. Nie mam pomysłu jak to zmienić. Edytowane 15 Stycznia 2021 przez Michał Tumkiewicz Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży Dla firmy jest to zawsze domyślnie przedstawiciel główny, a dla osoby jest to ona sama. Pytanie, czy ma Pan problem z firmami, czy osobami? Link to postu
Michał Tumkiewicz 0 Napisano 15 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży Mam problem z firmami, tę zakładkę CRM miałem tak uzupełnioną, ale nawet jak jest pusta na fakturze uzupełnia się odbiorca z moim imieniem i nazwiskiem i przy starych klientach oraz nowych. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży Jeżeli chodzi o pole Wystawił, to tam podpowiada się użytkownik z określonym typem. Subiekt nexo - Co zrobić w przypadku wystąpienia komunikatu „Wartość w polu Wystawił nie może być pusta”, a lista użytkowników jest pusta? Ustawienia można dodatkowo dostosować w parametrach systemu. Link to postu
Michał Tumkiewicz 0 Napisano 19 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży 2 godziny temu, Przemysław Werner napisał: Jeżeli chodzi o pole Wystawił, to tam podpowiada się użytkownik z określonym typem. Subiekt nexo - Co zrobić w przypadku wystąpienia komunikatu „Wartość w polu Wystawił nie może być pusta”, a lista użytkowników jest pusta? Ustawienia można dodatkowo dostosować w parametrach systemu. W ustawieniach parametry systemu zmiana pola odebrał/zatwierdził dokument rozwiązuje sprawę. Dziękuję - sam by nie wpadł, że jest to tak ukryte i nazwane. Pozdrawiam Link to postu
Michał Tumkiewicz 0 Napisano 28 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży (edytowane) Problem nadal niestety występuje. Część faktur wystawia się z pustym polem ,,odebrał" a w drugiej części występuje moje imię i nazwisko. Sugeruje to, by szukać opcji w karcie klienta, jednak nie widzę różnic np. w jednym i drugim kliencie zakładka CRM nie uzupełniona. Edytowane 28 Stycznia 2021 przez Michał Tumkiewicz Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży A mógłby Pan załączyć taki przykład z fakturą, gdzie wstawia się osoba, która nie powinna i kartoteką klienta? Link to postu
Michał Tumkiewicz 0 Napisano 28 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży Załaczam - choć wydaje mi się, że nie ma tu żadnych różnic od klientów, w których faktura wystawia się prawidłowo. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 2 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży Nie powtarzam niestety tego problemu. Bez wglądu w Państwa dane nie jesteśmy jednoznacznie określić przyczyny. Dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję pod numerem zgłoszenia INS-367197. Link to postu
Michał Tumkiewicz 0 Napisano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży Ciężko mi coś więcej powiedzieć, też próbowałem różne parametry zmienić, lecz nie pomaga. Na początku po zmianie w parametrach systemu wydawało się być w porządku, pierwsze faktury wystawiły się prawidłowo. Obecnie wszyscy nowi klienci mają nieprawidłowy wydruk faktury, a na dane części starych klientów udaje się zawsze wygenerować prawidłowy wydruk faktury. Mimo dogłębne przeszukanie kartoteki klienta nic tam nie ma niepokojącego, ale wszystko wskazuje, że tam jest coś na rzeczy. Proszę mi powiedzieć jakie dane mam wysłać, co Państwo potrzebują ? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 2 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 w Domyślny brak wpisu w polu Odebrał/a na fakturze sprzedaży Najlepiej bazę danych z opisem na konkretnych przykładach (kontrahent, typ dokumentu, numer dokumentu z analogiczną sytuacją itp.), żebyśmy mogli powtórzyć opisywany problem. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Polecane posty