Edyta Książek 0 Napisano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT Mam problem z podłączeniem istniejącego konta INSERT do bazy na Rachmistrzu (klient Biura Rachunkowego). W załączniku komunikat. Jestem administratorem i nie wiem w którym miejscu jest coś nie odhaczone. Proszę o pomoc Link to postu
Ryszard Trojanek 10 Napisano 16 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT Chyba popełniasz ten sam bład co ja - nie podłączamy konta Insert klienta tylko konto Insert Biura Rachunkowego a potem "Dodaj"-emy "firmę"(klienta) do Konta( BR) Insert. Tak to mi wyszło po licznych konsultacjach z Insert. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 336 Napisano 16 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT W dniu 15.01.2021 o 13:59, Edyta Książek napisał: Jestem administratorem i nie wiem w którym miejscu jest coś nie odhaczone. Proszę zweryfikować uprawnienia użytkownika, na którego jest Pani zalogowana w Rachmistrzu. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1927,gdzie-nadaje-sie-uprawnienia-uzytkownikom-programu.html 1 godzinę temu, Ryszard Trojanek napisał: a potem "Dodaj"-emy "firmę"(klienta) do Konta( BR) Insert. Nie. Dodajemy firmę BR do konta administratora BR. Nie ma potrzeby, ani funkcji automatycznej do podłączenia firmy klienta do konta administratora BR. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT Proszę w programie GT przejść do Administracja -> Słowniki -> Personel. Prawodpodobnie ten konkretny użytkownik, który jest zalogowany w programie GT ma wyłączone uprawnienie 'Konto InsERT- Podłącz/Odłącz' i z tego powodu nie może podłączyć KI. Link to postu
Edyta Książek 0 Napisano 18 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT W tym miejscu sprawdzałam (tzn. "Personel") i jako, że jest szefem mam wszystkie uprawnienia. Poniżej print screen. Zrobiłam obejście i u pracownicy zaznaczyłam uprawnienie do Podłącz Konto Insert i podłączyłam swoje konto INSERT ale np nadal wchodząc do rachmistrza na swojego użytkownika (który jest jednocześnie szefem) nie mogę wejść w portal -Dokumenty bo nie mam uprawnień. Co mogę zrobić? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT Prawdopodobnie pojwił się jakiś problem z uprawnieniami. Pokazany przez Panią screen z personelu nie pokazuje, że użytkownik faktycznie (w bazie danych) ma to uprawnienie "Konto InsERT - podłącz odłącz" przydzielone. Nie widać tam kolumny ze stanem uprawnienia, bo Pani faktycznie jest Szefem, a dla niego nie pokazujemy tej kolumny. Musimy więc zdiagnozować problem w inny sposób. Spróbujemy to zrobić poprzez zestawienie SQL. Proszę kierować się ponniższymi krokami: 1. Dodać nowe zestawienie SQL 2. Nadać nazwę, np. brakujące uprawnienia, oznaczyć odpowiedni program 3. Przejść na zakładkę Zapytanie SQL i wkleić tam poniższe zapytanie: select * from pd_Uprawnienie where upr_Id not in (select uzup_UprawId from pd_UzytkUpraw where uzup_UzytkId=1) 4. Zapisać 5. Uruchomić zestawienie W prawidłowej bazie nie powinno tutaj się nic pojawić. Poproszę o screena z wynikami tego zapytania. Wtedy będziemy wiedzieli, jakie kroki podjąć następnie. Link to postu
Edyta Książek 0 Napisano 20 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT Zestawienie zrobiłam i faktycznie wyskoczyło mi dużo pozycji. Screen nie oddaje wszystkich pozycji. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2021 w Podłączenie konta INSERT Instrukcję naprawy błędu wysłałam w wiadomości prywatnej. Oczywiście z chęcią dowiem się, jaki jest wynik działań - czy naprawa pomogła. Link to postu
Polecane posty