Mateusz Grzeszczuk 1 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Witam, napotkałem problem z aktualizacją bazy danych. Po zaktualizowaniu programu, wyskoczyła aktualizacja bazy danych. Po przejściu do następnego kroku wyskoczyło okno (screen). Po kliknięciu OK program "próbuje" robić aktualizację już ponad godzinę i ani drgnie dalej. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Jak duża jest baza danych Sello? Tworzenie kopii podmiotu może trochę trwać przy dużych bazach. Co do samego błędu, to raczej trudno wywnioskować z jego treści o co chodzi, ale skoro błąd pojawia się przy okazji tworzenia kopii podmiotu to możliwe, że winne są parametry archiwizacji - ścieżka do folderu roboczego itp. Proszę usunąć wersję 1.37.3 i zainstalować poprzednio używaną a następnie wejść do parametrów archiwizacji i sprawdzić czy nie ma tam jakiegoś pustego pola, lub źle wypełnionego i zapisać te parametry. Po tym spróbować aktualizacji ponownie. Starsze wersje programu można pobrać stąd: ftp://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/Sello/ Cytuj Link to postu
Mateusz Grzeszczuk 1 Napisano 19 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Po odinstalowaniu i zainstalowaniu starszej wersji nie mam poprzednich danych - jak je przywrócić? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Co znaczy poprzednich danych? Nie widać bazy danych? Cytuj Link to postu
Mateusz Grzeszczuk 1 Napisano 19 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Nie widać po zmianie wersji programu na starszą Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Czy na pewno logowanie jest na ten sam serwer co wcześniej? SERVERPLASTIMEX\INSERTGT? Proszę uruchomić Sello przytrzymując lewy klawisz Control i wybrać odpowiedni serwer. Czy lista baz na tym serwerze jest pusta? Cytuj Link to postu
Mateusz Grzeszczuk 1 Napisano 19 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem (edytowane) Udało się uruchomić po ręcznym wpisaniu serwera. Tak wyglądają parametry archiwizacji. Edytowane 19 Stycznia 2021 przez Mateusz Grzeszczuk Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Proszę uzupełnić folder roboczy i wskazać jakiś folder tymczasowy, do którego serwer SQL będzie miał dostęp. Cytuj Link to postu
Mateusz Grzeszczuk 1 Napisano 19 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Ustawione - bez zmian, podczas aktualizacji wyskakuje ten sam błąd i nie idzie dalej Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Proszę w takim razie w tej poprzedniej wersji wykonać kopię zapasową (archiwizację), a następnie ponowić aktualizację do nowej wersji. Nie rozwiąże to samego problemu ale powinno dać możliwość wykonać aktualizację pomimo nieudanego tworzenia kopii zapasowej. Cytuj Link to postu
Mateusz Grzeszczuk 1 Napisano 20 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem (edytowane) Archwizacja zrobiona. Błąd wyskakuje dalej. Edytowane 20 Stycznia 2021 przez Mateusz Grzeszczuk Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem A czy nie da się kontynuować procesu aktualizacji? Cytuj Link to postu
Mateusz Grzeszczuk 1 Napisano 20 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Niestety, po zatwierdzeniu błędu mam widok jak na screenie (proszę nie patrzeć na wersję, próbowałem aktualizację z różnych wersji - w każdym jest tak samo), który nie zmienia się od kilku godzin. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Aktualizowanie Bazy Danych - problem Najprościej będzie podesłać do nas archiwum bazy, zobaczymy co z nią nie tak. Proszę napisać na sello@insert.com.pl w tej sprawie, podając link do tego wątku. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.