Skocz do zawartości

Brak rekordu

Polecane posty

Podczas księgowania dokumentów z poprzedniego roku program Rewizor GT przerwał dekretację, komunikat : brak bieżącego rekordu. Jest to dokument zakupu, który jest importowany z Subiekta. Nie można otworzyć, usunąć tego dokumentu z poziomu Rewizora GT, komunikat, który pokazuje program: brak bieżącego rekordu. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i wie co może być powodem takiej sytuacji?

Link to postu

Rewizor pracuje na wspólnej bazie z Subiektem?

Dokumentu zakupu z Subiekta nie da się usunąć w Rewizorze i nigdy się nie dało, więc co chce Pan usunąć?

Dekret księgowy (w Rewizorze, w module "Dekretacja i księgowanie") czy dokument zakupu (w Subiekcie)?

 

Jeśli to pierwsze to prawdopodobnie mamy do czynienie z błędnym zapisem do bazy, który trzeba naprawić metodami serwisowymi.

 

Ogólnie rzecz biorąc tego typu problemy należy raczej rozwiązywać w miejscu występowania (można zdalnie) a nie przez forum.

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...