Skocz do zawartości

"Naprawa" daty aplikacyjnej.

Polecane posty

Dzień dobry,

 

Coś gdzieś się chyba zacięło w bazie u nas, bo zawsze jak wchodzę do bazy danych to zawsze ustawia mi się data aplikacyjna na 31.12.2019'.

Nie ma żadnej blokady daty czy coś. Po prostu każde przelogowanie do konta zwraca mnie na 31.12.2019' (nawet po zmianie na inną i/lub kliknięciu krzyżyka).

 

Jak to naprawić? Może być z poziomu bazy danych (np. tabela gdzie można wpisać NULL).

Edytowane przez Ernest Sadowski
Link to postu

Swoją drogą, czy da się "rozciąć" istniejącą bazę subiekt+rachmistrz na albo samego subiekta (usunąć elementy rachmistrza) albo na oba (subiekta i rachmistrza ale osobne bazy)?

 

Totalnie niepotrzebnie kiedyś ktoś "doinstalował" i leży to "w tle" niepotrzebnie i takie bugi jak tutaj z datą mi robi. :)

Link to postu
15 godzin temu, Radomił Ząbik napisał:

Tak jak w poście, który podkleiłem, samo odpalenie bez zaznaczonego Rachmistrza w multiprogramie, powinno problem rozwiązać. A jeśli nadal nie pomaga, to trzeba by się zgłosić do InsERT - na pewno są w stanie to rozłączyć ;)

Bardziej miałem na myśli rozdzielenie od strony bazy danych. Chodzi o usunięcie elementów bazy danych Rachmistrza z bazy danych Subiekt+Rachmistrz.

Chyba nie będzie, ale można spytać. :)

Link to postu
Teraz, Ernest Sadowski napisał:

Bardziej miałem na myśli rozdzielenie od strony bazy danych. Chodzi o usunięcie elementów bazy danych Rachmistrza z bazy danych Subiekt+Rachmistrz.

Baza jest jedna dla całego NEXO i posiada struktury wszystkich programów, nawet Vendero, niezależnie od tego jakie ma Pan licencje. Łatwiej takim środowiskiem zarządzać i łatwiej robić rozszerzenia o licencje kolejnych programów. Nie zdziwiłbym się nawet, że część danych się w tle uzupełnia :)

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...