Skocz do zawartości

Lista płac dla osób zatrudnionych na czas określony.

Polecane posty

Najnowszą. Właśnie po wgraniu tej aktualizacji tak się zrobiło.

Mam 1 umowę okresową, która zawarta była w grudniu i w grudniu lista płac wyliczyła mi się bez problemu.

Od stycznia mam kolejne umowy. I jak wyliczałam listę płac za styczeń już po wgraniu najnowszej aktualizacji to nie ujęło mi w niej wypłat dla wszystkich osób zatrudnionych na czas określony, dla tej z grudnia też. A w tej umowie nic nie zmieniałam.

Jak chciałam dodać wypłaty ręcznie to miałam informację, że został dla nich przesunięty okres wypłaty. Jak spróbowałam wyliczyć listę płac za luty, to krzyczało, że nie zostanie naliczona, bo mam nie naliczone wypłaty główne za styczeń dla niektórych pracowników. Więc wróciłam do stycznia i dodałam do listy płac wypłaty tych osób i pomimo, że była informacja o przesunięciu terminu wypłaty to mi je naliczyło i dodało do listy płac.

Jeżeli nie wyliczyłyby się wypłaty tylko do tych nowych umów, to pomyślałabym, że coś źle wprowadziłam, ale jest wśród nich umowa z grudnia.

Edytowane przez Kamila Rogut
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...