Skocz do zawartości

Polecane posty

no ja wiem, że pytanie rodem prawie z dowcipów o blondynkach, ale może autorzy sie wypowiedzą czy coś takiego jest w ogóle w planach...

 

(tu wyjasnienie: od lat pracuję na wf-magu, który jest uprzejmy współpracować z wf-kaperem, na którym również pracuję od lat - i mam dość niewielką motywację aby się ze wszystkimi programami przesiadać na inne...)

Link to postu

Licho zawsze przecież można "zdradzić" program na którym się pracuje i przejść w całości na oprogramowanie Insert :)

I nie mów mi, że to jest niemożliwe, że się przyzwyczaiłaś itp. :)

Ja z racji tego, że prowadzę drugą firmę z mężem nadal oficjalnie ;) (nie mam na to czasu więc w tej chwili się tym nie zajmuję) jestem dystrybutorem, wdrożeniowcem itp. konkurencyjnego Systemu Finansowo-Księgowego (nazwy wymieniać nie będę:) ). Programy nie spełniły moich oczekiwań właśnie pod względem obsługi sprzedaży internetowej (sam program magazynowy mnie "nie urządzał") dlatego przeszłam do konkurencji:)

Link to postu

Licho zawsze przecież można "zdradzić" program na którym się pracuje i przejść w całości na oprogramowanie Insert :)

I nie mów mi, że to jest niemożliwe, że się przyzwyczaiłaś itp. :)

Ja z racji tego, że prowadzę drugą firmę z mężem nadal oficjalnie ;) (nie mam na to czasu więc w tej chwili się tym nie zajmuję) jestem dystrybutorem, wdrożeniowcem itp. konkurencyjnego Systemu Finansowo-Księgowego (nazwy wymieniać nie będę:) ). Programy nie spełniły moich oczekiwań właśnie pod względem obsługi sprzedaży internetowej (sam program magazynowy mnie "nie urządzał") dlatego przeszłam do konkurencji:)

kasienka11,

można... tylko po co...

na chwilę obecną sello nie jest (być może jeszcze) dla mnie na tyle atrakcyjny, abym z jego powodu miała stawiać wszystko na głowie, uczyć się obsługi nowego oprogramowania (nie wspominając o kupowaniu go)

 

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji