GAFCOM 0 Napisano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 w Wiadomości automatyczne do klientów POMÓŻCIE ! Witam, Być może dla wielu z Was ta sprawa będzie banalna ale nie wiem co z tym zrobić. Część klientów alarmuje że nie może odczytać wysyłanych maili... W jakim formacie powinna być wysyłana wiadomość (zwykły tekst czy html)? Jak sobie z tym poradzić? Czy wina leży po stronie klientów i ich programów pocztowych? Co zmienić w ustawieniach żeby wykluczyć lub zminimalizować te problemy.... na tą chwilę części z nich pojawiają się zbitki liter zamiast tekstu.... Sprawa pilna :-) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 w Wiadomości automatyczne do klientów POMÓŻCIE ! a można by obejrzeć takiego mejla? Co to są te zbitki tekstu. Cytuj Link to postu
GAFCOM 0 Napisano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 w Wiadomości automatyczne do klientów POMÓŻCIE ! do klienta dochodzi jako zapis kodu html Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 w Wiadomości automatyczne do klientów POMÓŻCIE ! a można prosić o więcej szczegółów. chodzi o takie rzeczy jak: - czy są to mejle wysyłane pojedynczo czy zbiorowo - czy te dziwne kodowanie pojawia się u klienta po otrzymaniu nowego mejla utworzonego w Sello, czy może po odpowiedzi na mejla - z jakich klientów pocztowych korzystają odbiorcy mejli - najlepiej gdyby zobaczyć screenshota takiego mejla w programie pocztowym, bo kopiowanie i wklejanie może zmieniać tekst - czy taki dziwny mejl wysłany np do siebie też ma takie kody, czy w Sello, w outlooku, thunderbirdzie, przez klienta webowego też widać takie dziwne kody? Było by to pomocne w zdiagnozowaniu być może problemu. Cytuj Link to postu
lux 0 Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 w Wiadomości automatyczne do klientów POMÓŻCIE ! Witam, miałem podobny przypadek, klient skarżył się na to że powiadomienie które otrzymał na maila było porozjeżdżane, ilość sztuk sklejała się z ceną itp. Był to jak na razie tylko jeden taki przypadek na ok. 100 wysłanych powiadomień z sello. P.s skoro jest już założony temat powiadomień automatycznych to mam pytanie jak skonfigurować programy żeby nie tworzył automatycznie powiadomienia do nowej transakcji dla klienta który ma już zgrupowane transakcje i zamierza licytować następne moje aukcje. Czy jest to możliwe??? I jeszcze jedna sprawa z powiadomieniami automatycznymi mianowicie w powiadomieniu o wpłacie, sello nie pobiera nazwy towaru oraz nazwy podmiotu, datę wpłaty oraz nazwę użytkownika allegro pobiera, w czym tkwi problem? Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2008 w Wiadomości automatyczne do klientów POMÓŻCIE ! skoro jest już założony temat powiadomień automatycznych to mam pytanie jak skonfigurować programy żeby nie tworzył automatycznie powiadomienia do nowej transakcji dla klienta który ma już zgrupowane transakcje i zamierza licytować następne moje aukcje. Czy jest to możliwe??? w tej chwili nie ma takiej możliwości, wrzucamy do sugestii I jeszcze jedna sprawa z powiadomieniami automatycznymi mianowicie w powiadomieniu o wpłacie, sello nie pobiera nazwy towaru oraz nazwy podmiotu, datę wpłaty oraz nazwę użytkownika allegro pobiera, w czym tkwi problem? proszę sprawdzić czy w szablonie wiadomości znajdują się odpowiedznie tagi dotyczące nazwy towaru i podmiotu, jeśli są to proszę utworzyć nowy szablon i wpisać w nim potrzebne informacje Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.