Taner 0 Napisano 3 Marca 2008 Udostępnij Napisano 3 Marca 2008 w Uruchomienie Strefy Sello Postępowanie zgodnie z instrukcja nie przynioslo oczekiwanego rezultatu nadal przy probie uruchomienia twierdzi ze nie ma identyfikatora w bazie mimo ze konto jest zarejstrowane i dziala poprawnie. Jak probuje zmienic rejstracje to na koncu przy Wyslij wywala komunikat o niepowodzeniu poniewaz konto juz jest zarestrowane. Aktualizacja danych konta z serwisu Allegro rowniez nic nie dala wiec juz nie wiem co robic aby uruchomic Strefe. Cytuj Link to postu
Inga 9 Napisano 3 Marca 2008 Udostępnij Napisano 3 Marca 2008 w Uruchomienie Strefy Sello Witam, Wybacz, jeśli na pewno tak robiłeś, ale prosiłaby o upewnienie się, że zaznaczyłeś wymaganą opcję. Pozwolę sobie zacytować fragment z Pomocy: "Aby wprowadzić identyfikator (...) należy w Oknie Zarządzanie kontami i licencjami wybrać opcję Zmień rejestrację. Następnie w nowo otwartym oknie należy zaznaczyć opcję Jestem już zarejestrowany(-a) i podać identyfikator rejestracji wysłany e-mailem podczas pierwszej rejestracji." Jeśli nie podasz tego identyfikatora i/lub nie zakończysz w/w procesu, to Strefa Sello nie da się uruchomić. Jeśli zapodziałeś ID rejestracji, to wyślij prośbę o niego na adres sello@insert.com.pl. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt. Cytuj Link to postu
Taner 0 Napisano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2008 w Uruchomienie Strefy Sello No własnie tak robilem i przy oknie z napisem Podsumowanie daje wyslij i krzyczy ze zakonczone niepowodzeniem poniewaz konto jest juz zarejstrowane. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 3 Marca 2008 Udostępnij Napisano 3 Marca 2008 w Uruchomienie Strefy Sello czy na pierwszej stronie rejestracji podano na pewno właściwy identyfikator rejestracji? Sytuacja wygląda tak, jakby pomylono dwa identyfikatory rejestracyjne i wpisywany jest identyfikator innego konta. Cytuj Link to postu
Taner 0 Napisano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2008 w Uruchomienie Strefy Sello Mam tylko jedno zaresjtrowane konto wiec raczej pomylki nie moze byc. Cytuj Link to postu
Inga 9 Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 w Uruchomienie Strefy Sello Bardzo proszę o przesłanie na adres sello@insert.com.pl danych, które wpisujesz, oraz dane pozwalające nam rozpoznać Twoją rejestrację w naszej bazie licencji (np. nazwa firmy, Imie i nazwisko). Postaramy się zdiagnozować przyczynę problemu. Cytuj Link to postu
Taner 0 Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 w Uruchomienie Strefy Sello Problem został rozwiązany przez Bartka za co mu serdecznie dziękuje. A mianowicie zarejstrowałem jedno konto na probę aby sprawdzić Sello i otrzymalem maila i po jakiejs godzienie zaresjtrowałem właściwe konto z wykupioną licencją ale niestety nie otrzymałem maila juz do niego. Więc przy probie zmiany rejstracji podawałem nie ten identyfikator co trzeba. Mała sugestia żeby zamiast nr klienta w allegro podawać nazwę użytkownika wydaje mi się ze rozwiązało by to problemy tego typu. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.