mac 1 Napisano 22 Marca 2008 Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 w Adres email w transakcjach dodawanych ręcznie. Czy dałoby się dodac wyłacznik obowiązkowego adresu email w transakcjach dodawanych z palca? Chodzi o to, że część klientów zamawiających np. telefonicznie nie ma nawet dostępu do netu i co za tym idzie maila (lub zagladają w nego bardzo rzadko). W takich przypadkach na siłę wymyślam jakiś mail. Pytanie tylko po co. Oczywiście wyłączało by to tworzenie stron strefy i powiadomień. Nie daję tego do działu "propozycje nowej ..." bo jest to drobnostka. Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 w Adres email w transakcjach dodawanych ręcznie. Slyszalem ze prace nad tym trwaja i ze to wcale nie taka drobnostka jak nam sie wydaje Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 771 Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 w Adres email w transakcjach dodawanych ręcznie. mogliśmy to wyłączyć do poprzedniej wersji ale wiele mechanizmów z góry zakłada, że klienta musi mieć mejla więc baliśmy się to wyłączyć bez dogłębnego przetestowania. Ale sugestia jest na liście oczekujących na zrobienie, tak że kiedyś będzie Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.