mac 1 Napisano 9 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2008 w Wykorzystywanie zasobów przez Sello Dlaczego Sello nie potrafi wykorzystać więcej niż 1 rdzenia mimo że podczas synchronizacji "z wysiłku" potrafi zawiesić samego siebie? U mnie na serwerze przy procesorze 4 rdzeniowym (Q6600) maksymalne użycie procesora to ok. 36 %. Jak to jest Panowie? Czy nie da się lepiej zoptymalizować programu pod procki wielordzeniowe? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 10 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 w Wykorzystywanie zasobów przez Sello może się da.. a ile programów potrafi wykorzystać więcej niż 1 rdzeń? Oprócz niektórych nowych gier, sql servera, visual studio, i 3d studio max? Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 w Wykorzystywanie zasobów przez Sello No tak , ale to żadne wytłumaczenie! Przyszłość to procki wielordzeniowe ,a poza tym powinniście raczej patrzeć na najlepszych , a nie że inni nie mają to co my sie będziemy wysilać. Sami wiecie jak dodatkowa moc przydałaby się Sellowi. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 10 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 w Wykorzystywanie zasobów przez Sello no dobra, ale zważ waść że Sello jakby nie patrzyć jest jeszcze nowym produktem, które otrząsa się dopiero z pierwszego releasa. Fakt, na innych patrzyć nie można, ale inne, już ugruntowane na rynku programy nie mają obsługi wielu procesorów, a co dopiero świeżutki program, który jeszcze boryka się z problemami stabilności. Wprowadzenie wielordzeniowości w tym momencie to by był gwóźdź do trumny Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 w Wykorzystywanie zasobów przez Sello OK, przyjmuje taką argumentacje, ale jednocześnie licze że sie kiedyś doczekamy:) Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.