ja_CK 0 Napisano 2 Października 2008 Udostępnij Napisano 2 Października 2008 w Płatności za Sello Sposób w jaki szanowane są moje pieniądze i mój czas poraził mnie Od 30 minut próbuję opłacić 7 kont , jak na razie udało mi się opłacić 2, nowego konto udało mi się założyć po 4 próbach. Przede mną jeszcze jedno nowe konto i opłata za dwa stare. Ciekawy powrót do Sello :)Miałem nadzieję, że przez ok coś tutaj zostało poprawione, ale niestety nie. Zatem zadam sakramentalne pytanie . Kiedy zostanie to poprawione, albo zmieniony serwis obsługujący płatności? Po czyjej stronie lezy wina nie wiem i tak naprawdę mnie to nie obchodzi. Z dotpayem współpracuje kilkanaście moich sklepów i z takimi problemami się nie spotkałem. Kiedy będę mógł zapłacić za jednym zamachem za wszystkie konta? Ktoś tutaj nie szanuje mojego czasu. Problem był zgłaszany rok temu i w tak fundamentalnej sprawie postępu nie widać. Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 w Płatności za Sello w czym dokładnie tkwi problem? co się dzieje? Cytuj Link to postu
ja_CK 0 Napisano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2008 w Płatności za Sello w czym dokładnie tkwi problem? co się dzieje? W czasie wykupywania licencji: -Na stronie Sello - płatności on-line :po wpisaniu danych : imię, nazwisko, email nie przechodzi do kolejnej stony, komunikat "nie ma takiej strony, czy coś takiego" , czasem wyświetla się pusta strona (uprzedzając pytania - z łaczem intenetowym mam wszystko ok ) -czasem brak przekierowania na stronę płatności, przycisk kontynuuj nieaktywny - po wejściu na stronę płatności; bład wykonywania skryptu, czasem skrypt rusza, czasem nie - wieszanie się Sello po zamknieciu okna kupowania płatnosci - po wpisaniu danych karty kredytowej komunikat "nieokreślony błąd" prosimy spóbować później i wszystko od nowa W czasie dodawania konta: - po sprawdzeniu użytkownika i kliknięciu dalej okno się wiesza, albo zamyka, albo komunikat błędu ( nie pamietam jaki) Podejrzewam, ze jescze coś pominąłem.. Przy dokonywaniu płatności czasem wystąpi jeden błąd, czasem kilka po kolei. Ogólnie przy dokonywaniu płatności przy kazdym koncie wystEpował przynajmniej jeden z powyższych błędów.. Ogólnie opłacenie 4 kont i dodanie dwóch nowych kont i sprawdzenie 4 kont ( w starszej wersji Sello nie dopisywało maila) zajęło mi około 40 minut, porażka !!! Te same problemy występowały od począku istnienia Sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 w Płatności za Sello a nie można zaznaczać od razu 7 kont i dać wykup licencję? Jaka przeglądarka systemowa jest ustawiona jako główna? Cytuj Link to postu
ja_CK 0 Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 w Płatności za Sello a nie można zaznaczać od razu 7 kont i dać wykup licencję? Dzięki.Rutyna bierze górę. Nawet w pomocy jak wół czerwonymi literami jest napisane Jaka przeglądarka systemowa jest ustawiona jako główna? Firefox 3.01 i Vista Home Edition. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.