mac 1 Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 w Definiowanie momentu wysłania maili automatycznych. Na tą chwile mamy sztywno zdefiniowane zdarzenia kiedy mail automatyczny może się wysłać. Np. mail wysyłą się w momencie utworzenia nowej transakcji. Mi osobiście trochę brakuje możliwości definiowania takiego momentu wysłania maila. Dla przykładu chciałbym wysłać podziękowania za transakcje w momencie wystawienia komentarza. Na tą chwilę nie ma takiego zdarzenia. Oczywiście takich zdarzeń, których brakuje znalałoby się kilka. Nie wiem czy od strony programistycznej możliwa jest taka całkowita samowolka w definiowaniu zdarzeń przez użytkownika, podejrzewam że mógłby być problem, dlatego ewentualnie można by tych zdarzeń na sztywno zdefiniować więcej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 w Definiowanie momentu wysłania maili automatycznych. można by pomyśleć nad tym, aby były wywoływane zdarzenia w różnych okolicznościach i użytkownik sam mógłby definiować jaki mejl i kiedy, ale nie wiem czy nie było by to zbyt skomplikowane w obsłudze Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 23 Października 2008 Udostępnij Napisano 23 Października 2008 w Definiowanie momentu wysłania maili automatycznych. A mi brakuje mozliwosci edycji maila prze wysylka do konkretnego klienta. Co mam na mysli? Jak zaznacze transakcje jako wyslane to leca maile. Czasem jednak istnieje potrzeba dopisania czegos do takiego maila... np przeprosin za opoznienie lub czegokoliwek innego jak na przyklad numer nadania przesylki. Fajnie by bylo zeby zaznaczac transakcje do ktorych maile popchniemy dalej jak zerkniemy w ich tresc. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.