Bartosz Rosa 1 784 Napisano 20 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji Witam. Zwracam się do Was z pytaniem dotyczącym numerów nadawczych, które uzyskuje się od poczty, bo raczej najlepiej wiecie co Wam jest potrzebne Mianowicie, czy pule numerów otrzymane od poczty powinny mieć możliwość ustawiania która jest w danej chwili aktywna? Czy może numerki mogą być brane z jednej puli, jak ta się skończy to brane z kolejnej ( w jakiej kolejności? dodania? może czegoś innego?) Dodatkowe inne sugestie dotyczące potrzeb i wymagań jakie powinny spełniać pule i numerki nadawcze proszę także tu wpisywać. Czas ograniczony, więc lepiej się spieszyć pzdr; Cytuj Link to postu
ANDREW 0 Napisano 20 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji Jak dla mnie pula może być aż do wyczerpania. Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 20 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji pamiętajcie, że są różne pule do różnych usług pocztowych, tak więc aktywnych pul musi być kilka. Wydaje mi się także , że jak ktoś ma kilka pól do jednej usługi to powinien mieć możliwość aktywowania z której chce w danym momencie korzystać. Tak na pewno będzie uniwersalnej. PS: To miło, ze pytasz;) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji oczywiście, są typy pul, które można definiować samemu i te typy przypisuje się dostawom. Z aktywowaniem konkretnej puli może być problem natury architektonicznej mechanizmu słowników w Sello. Dlatego też moje pytanie, czy można zrobić tak, że pule tego samego typu będą zużywane w kolejności ich dodania: jak się skończy jedna brane są numerki z następnej, czy w czymś to przeszkadza. PS: To miło, ze pytasz;) Miło, że doceniasz Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 21 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji W zasadzie to chyba może być .Cięzko przewidzieć konsekwencje Takie pytanie jeszcze mam: Czy mechanizm kodów będzie można wykorzystać do generowania np. kart rabatowych czy coś stoi na przeszkodzie? Np. wklepujemu zakres 1-1000 i dla każdego klienta sello generuje kod kreskowy i drukuje np. w formie naklejki. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji Na tą chwilę numerek nadawczy będzie umieszczany w paczce bo pule mają powiązania z dostawami. To o czym piszesz wymaga nieco większej nadbudowy więc od razu pewnie nie będzie to możliwe, ale można pomyśleć o tym na przyszłość. Cytuj Link to postu
e-strefa 0 Napisano 21 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji Tak troche offtopicowo, bo umowy z poczta nie mam, ale czy mi sie zdaje czy wydruki sa juz na ukonczeniu i wreszczie lada chwila ujrza swiatlo dzienne? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji no są na ukończeniu od jakiegoś czasu, ale żeby było niezawodne i działało jak należy trzeba było jeszcze różne niuanse poprawić. Cytuj Link to postu
Inga 9 Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji Witaj, Chciałabym lepiej zrozumieć, o co chodziło Ci w tym przykładzie. Czy mechanizm kodów będzie można wykorzystać do generowania np. kart rabatowych czy coś stoi na przeszkodzie? Np. wklepujemu zakres 1-1000 i dla każdego klienta sello generuje kod kreskowy i drukuje np. w formie naklejki. Do czego służyć będą te karty rabatowe? Czy masz również sklep analogowy (fizyczny) w którym będziesz je uwzględniał? Aktualnie Sello umożliwa przyznawanie rabatów jedynie ręcznie. Wydruki w Sello są możliwe tylko dla paczek. Jeśli zatem chcesz zrobić wydrukdla samych klientów (np. dać im święteczne promocje) to musisz wygenerować im specjalne paczki. Będizesz mógł zdefiniować własną pulę numerków (np. nazwane 'karty rabatowe') i zdefiniować, że nowy sposób dostawy (np. Inne - Karty rabatowe) wykorzystuje tą pulę numerków. Dalej możesz (już niebawem ) zrobić własny rodzaj wydruku, który uwzględni numer nadania i wydrukuje go we wskazanym przez Ciebie formacie kodu kreskowego. Tyle z teori tego, co da się zrobić w następnej wersji. Jeśli możesz, to napisz czy takie coś będzie Cię satysfakcjonowało i jak daleko odbiega to od Twojego pomysłu Cytuj Link to postu
mac 1 Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji Witaj Inga, dawno Cię nie było;) Karty rabatowe, karty stałego klienta itp. Można je uwzględniać później na aukcjach lub w sklepie internetowym. Właśnie tu jest problem, że wydrukli mogą być tylko do paczek, a nie np. do transakcji , niepotrzebne utrudnienie, bo ja chciałbym drukować sobie karty rabatowe, instrukcje obsługi, gwarancje itp. i nie zawsze bedą to wydruki do paczek. Moim zdanie powinniście zdjąć tą niedogodność i powinno być dobrze. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 w Numery nadawcze - szczegóły realizacji Nie jest tak łatwo "zdjąć" tego utrudnienia, bo nikt go nie "zakładał" . Po prostu cały mechanizm dostarczania danych do wydruków jest napisany w tej chwili z uwzględnieniem paczek. Wydruki jako takie można będzie w przyszłości użyć także w innych modułach, ale bez dorabiania i zapewne lekkiej przebudowy się nie obejdzie. Więc w tej chwili chcemy zrobić tą samą funkcjonalność podstawową jaka jest, ale lepszą. Nad możliwościami rozszerzenia na transakcje czy klientów trzeba jeszcze trochę popracować. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.