phopoka 0 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 w Wysyłanie/odbieranie poczty - błędy Witajcie Od okło 5 dni mam problem z odbieraniem i wysyłaniem "mejli" spod Sello. Poniżej zamieszczam logi błędów. Zaznaczam że wszystko chodził, nikt nic nie zmieniał i nagle coś takiego. Szczegóły błędu: SendEmail: SMTP_Connect: Connecting to SMTP server smtp.poczta.onet.pl:25 smtp_host: smtp.poczta.onet.pl smtp_port: 25 smtp_user: phopoka@onet.eu trying_auth_method: LOGIN WaitForData timed out. InitialResponse: Failed to get initial response The SMTP server may be denying access for this domain. Failed to connect to SMTP server. Szczegóły błędu: GetUidls: pop3-ssl-connect: Attempting to connect and log into POP3/SSL server hostname: pop3.poczta.onet.pl port: 110 login: phopoka@onet.eu socket is not ready for writing Connection attempt timed out, trying again. socket is not ready for writing SocketError: WSAEWOULDBLOCK The socket would block. Check to make sure the port is not blocked by a firewall. Connect function failed. SocketError: WSAEWOULDBLOCK The socket would block. Check to make sure the port is not blocked by a firewall. Failed to establish channel to Secure POP3 server Koledzy pomóżcie, bo praca z Sello jest naprawdę bardzo pomocna, ale niestety bez poczty nie da się pracować. Z góry dzięki za pomoc. Damian Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 w Wysyłanie/odbieranie poczty - błędy Czy jest to płatna skrzynka bez ograniczeń czy darmowa? Czy nie były zmieniane ustawienia firewalla? Proszę sprawdzić czy nie blokuje. Cytuj Link to postu
phopoka 0 Napisano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 w Wysyłanie/odbieranie poczty - błędy Skrzynka jest darmowa. Ustawienia Firewalla nie były zmieniane. Założyłem skrzynkę na interia.pl i ten sam problem... Wszystko nagle przestało działać Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 w Wysyłanie/odbieranie poczty - błędy Darmowe skrzynki mają to do siebie, że mają ograniczenia na ilość wysyłanych mejli. Stąd gdy wysyłamy ich zbyt wiele, usługodawca stwierdza, że spamujemy i blokuje wysyłanie, w szczególnych przypadkach blokowane są konta. Czy na interii pojawiają się dokładnie takie same błędy w logu? Prosze je wkleić. Cytuj Link to postu
phopoka 0 Napisano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 w Wysyłanie/odbieranie poczty - błędy @Bartek - problem rozwiązany - wielkie dzięki za odzew. Problem leżał po stronie Avast`a - nie wiem o co mu chodziło? Ochrona antywirusowa została wyłączona, następnie włączona - i wszystko śmiga. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie się problemem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 w Wysyłanie/odbieranie poczty - błędy Też mam w domu avasta, będę miał na niego oko Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.