Paweł 0 Napisano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2009 w Kłopoty z sello 1.3.4 Witam. Mamy sporo kłopotów z sello. Jednym z nich jest spora (ponad 2500) ilość błędów podczas synchronizacji artykułów i tworzeniu dokumentów początkowych. Ostatnio (po aktualizacji) pokazuje taki komunikat: Czas Opis zdarzenia Status 2009-06-03 13:46:28 Zakończono: synchronizacja towarów 2009-06-03 13:46:28 InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Ogólny błąd odmowy dostępu. (0x80070005) Błąd! 2009-06-03 13:46:28 Wystąpił Błąd (kod błędu: 80070005) Błąd! 2009-06-03 13:46:28 Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Błąd! 2009-06-03 13:46:26 Rozpoczęto synchronizacja towarów Sello bardzo nielubi kobiet. Często odmawia tworzenia dokumentów końcowych z kont naszych pracownic. Nawet na świeżo założonym koncie. Po aktualizacji sello część artykułów straciła powiązania z subiektem GT, do tego sello nie widzi części artykułów mimo włączonej opcji do systemu aukcyjnego. System przyjmuje niektóre aukcje podwójnie, oraz tworzy nowe konta już istniejącym kontrahentom w subiekcie dodając do nazwy "#2" Czy jest bezpieczny sposób naprawy-wyczyszczenia bazy sello ?? Czy jest możliwość zamknięcia aukcji które już dawno się zakończyły, a mimo to sello wciąż traktuje je jako trwające ?? Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 w Kłopoty z sello 1.3.4 Witam. Mamy sporo kłopotów z sello. Jednym z nich jest spora (ponad 2500) ilość błędów podczas synchronizacji artykułów i tworzeniu dokumentów początkowych. Ostatnio (po aktualizacji) pokazuje taki komunikat: Czas Opis zdarzenia Status 2009-06-03 13:46:28 Zakończono: synchronizacja towarów 2009-06-03 13:46:28 InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Ogólny błąd odmowy dostępu. (0x80070005) Błąd! 2009-06-03 13:46:28 Wystąpił Błąd (kod błędu: 80070005) Błąd! 2009-06-03 13:46:28 Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Błąd! 2009-06-03 13:46:26 Rozpoczęto synchronizacja towarów błąd ten jest związany z uprawnieniami użytkownika Subiekta GT powiązanego z Sello, należy sprawdzić uprawnienia w Subiekcie GT Sello bardzo nielubi kobiet. Często odmawia tworzenia dokumentów końcowych z kont naszych pracownic. Nawet na świeżo założonym koncie. Czy Sello nie lubi kobiet - nam nic o tym nie wiadomo tutaj zapewne także rozchodzi się o uprawnienia Po aktualizacji sello część artykułów straciła powiązania z subiektem GT, do tego sello nie widzi części artykułów mimo włączonej opcji do systemu aukcyjnego. można uruchomić opcje synchronizacji i sprawdzić towary System przyjmuje niektóre aukcje podwójnie, oraz tworzy nowe konta już istniejącym kontrahentom w subiekcie dodając do nazwy "#2" tutaj są potrzebne szczegóły Czy jest bezpieczny sposób naprawy-wyczyszczenia bazy sello ?? należy najpierw zweryfikować w czym jest problem i go usunąć, nie ma żadnego mechanizmy oczyszczającego bazę danych, można ewentualnie założyć nową bazę i zacząć pracę niejako na czystych danych Czy jest możliwość zamknięcia aukcji które już dawno się zakończyły, a mimo to sello wciąż traktuje je jako trwające ?? na forum jest opis co można w tym zakresie zrobić (warto też sprawdzić czy nie jest zaznaczona opcja tylko na podstawie zmian w historii) Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.