drylu 0 Napisano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2009 w brak ważnej licencji Witam! Mam mały problem zakupiłem sello na dwa konta allegro jakieś trzy miesiące temu, zainstalowałem i działałem sobie bez problemów (w środku obok kodu aktywacyjnego jest napis: ważny przez jeden rok od momentu aktywacji). Dzisiaj wyskakuje mi błąd: w raportach jest informacja: brak ważnej licencji. W zakładce zarządzanie kontami i licencjami jest napis status licencji: wygasła (nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji). Proszę o pomoc:) Cytuj Link to postu
drylu 0 Napisano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2009 w brak ważnej licencji Data aktywacji obu kont to 15.05.2009r. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 w brak ważnej licencji powód jest dokładnie taki jak napisano w nawiasach: nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji Stąd Sello uznaje (po 5 dniach od ostatniego połączenia), że licencji nie ma. Licencje pobierają się przy uruchamianiu programu. Proszę spróbować kilkukrotny restart aplikacji. Jeśli to nie pomoże, to czy ostatnio było zmieniane coś w połączeniach internetowych? Cytuj Link to postu
drylu 0 Napisano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 w brak ważnej licencji Komputer od początku był podłączony do routera, niecały miesiąc temu komputer był podłączony w innym miejscu (połączenie przez modem). Teraz komputer wrócił na swoje pierwotne miejsce, tamto połączenie zostało odinstalowane. Przez kilka dni sello chodziło bez problemów na komputerze podłączonym do routera jak na początku i później wystąpił błąd który opisałem wcześniej. Dodam że internet chodzi bez problemów. Czy może mieć to z tym związek?? Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 w brak ważnej licencji możemy sprawdzić ważność licencji jeśli zostanie do nas wysłana taka informacja na sello@insert.com.pl (nazwa konta, firmy oraz NIP) natomiast jeśli licencja jest ważna, to tak jak pisał Bartek - coś blokuje połączenie z serwerem na którym są licencje Cytuj Link to postu
brakpiwa 0 Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 w brak ważnej licencji Mam podobny przypadek ale nieco inny. W każdy poniedziałek jak uruchamiam Sello na komputerze A (serwer) pojawia mi sie komunikat że licencja wygasła, mimo że jest wykupiona do kwietnia 2010 r. Aktualizacja o licencjach wskazuje że faktycznie wygasła. Ale...... Wyłączam sello na Komputerze A Włączam sello na komputerze B, łącze się z bazą danych Komputera A i licencja pięknie wraca. I tak od roku Mam dość i już nie chce mi się nosić laptopa żeby naprawiać sello. Tym bardziej że jestem jedynym użytkownikiem sello. Co zrobić żeby co 5 dni licencja nie wygasała ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 w brak ważnej licencji Najprostsza odpowiedź to: umożliwić łączenie się komputera A z serwerem licencji. Jeśli przez 5 dni taki komputer nie uzyska dostępu do serwera to uznaje, że licencji brak. Okres ten i tak został przedłużony z 3 do 5 dni, bo 3 dni to było za mało w przypadku świąt/długich weekendów. Problem z pobieraniem licencji pojawia się zazwyczaj gdy: - Sello blokowane jest przez firewall (można sprawdzić wyłączając na chwilę firewall i uruchamiając Sello - gry brakuje w nim licencji) - na komputerze istnieją dwa połączenia internetowe (np kablowe i wifi) - w niektórych przypadkach pomogło ponowne zainstalowanie składnika msxml4 ze stron Microsoftu - przy dalszym niepowodzeniu reinstalacja systemu - w ostateczności, ponowna instalacja systemu Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.