Witold Grzegorczyk 0 Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 w wygasła licencja - problem Witam Czy coś sie zmieniło w sposobie wykupywania licencji ? ( oprócz 50% podwyżki ) Wykupiłem wczoraj jak zwykle licencje na 2 konta na 1 miesiąc, zapłaciłem poprzez m-transfer i NIC. Zawsze po chwili pojawialo sie Status licencji - ważna,aktualnie od wczoraj mam cały czas - wygasła. Prosze o jakies info co z tym można zrobic bo chcialbym troszke popracować. Pozdrawiam Albert Cytuj Link to postu
nexxt 0 Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 w wygasła licencja - problem mam dokładnie ten sam problem licencja wygasła -zakupiłem na kolejny misiąc dla dwoch kont -zapłaciłem odrazu tak jak zawsze i od wczoraj nadal mam komunikat że licencja wygasla chyba nie muszę dodawać że możliwość pracy jest w tym momencie zablokowana!! Cytuj Link to postu
nexxt 0 Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 w wygasła licencja - problem moze odpowiedzi sie doczekamy 2 dzien pracy w plecy - co sie dzieje Cytuj Link to postu
nexxt 0 Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 w wygasła licencja - problem 3 dzien brak licencji mimo natychmiastowej zaplaty. moze chociaz ktos odpowie na tego posta!!! Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 w wygasła licencja - problem niestety są jakieś problemy technicznej prawdopodobnie związane ze zmianami w serwisie Platnosci.pl. W tej chwili wyjaśniamy tę sprawę, z związku z czym prosimy o cierpliwość i przepraszamy za niedogodności (na które niestety nie mamy bezpośredniego wpływu) Cytuj Link to postu
nozka 0 Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 w wygasła licencja - problem Witam, To nie prawda. Pisałem do płatności, wypierają się wszystkiego mówią że nie mają a ni nie mieli żadnych problemów technicznych, Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 w wygasła licencja - problem no właśnie to nieprawda, bo gdyby nie było zmian to czemu miałoby nie działać? problem został namierzony i w niezwłocznym czasie zostanie wprowadzona zmiana( jeśli już nie została) Cytuj Link to postu
loro22 0 Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 w wygasła licencja - problem Ja mam od wczoraj ten sam problem kasa przelana mtransferem a "licencja nadal wygasla " czy ktos odpowie co zrobic z tym fantem ?? Zalezy mi na czasie Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 w wygasła licencja - problem trzeba wysłać e-mail na sello@insert.com.pl z nazwą konta , firmy i Nipem Cytuj Link to postu
lux 0 Napisano 30 Września 2009 Udostępnij Napisano 30 Września 2009 w wygasła licencja - problem Chyba ktoś sobie robi jaja, licencja wykupiona na miesiąc a na sello komunikat licencja wygasła. Cytuj Link to postu
ja_CK 0 Napisano 30 Września 2009 Udostępnij Napisano 30 Września 2009 w wygasła licencja - problem Chyba ktoś sobie robi jaja, licencja wykupiona na miesiąc a na sello komunikat licencja wygasła. Też mam ten problem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 w wygasła licencja - problem Trzeba to wyjaśniać indywidualnie sprawdzając co jest na serwerze licencji. Bywa, że transakcja z platnosci.pl jest anulowana z jakichś względów i licencja nie jest przedłużana na serwerze licencji. Chyba, że w oknie zarządzania kontami i licencjami wyraźnie stoi napisane (nie można pobrać licencji, czy coś w tym stylu) - wtedy licencja być może istnieje ale Sello nie może jej pobrać z przyczyn natury łącznościowej Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.