linport 0 Napisano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 w Problem ze Strefą Sello Wniosek stąd, że mamy środę i dopiero dzisiaj po 4 dniach awarii (z czego 2 roboczych) widać jakieś zmiany w działaniu. Nie wiem do kogo pisze Pan o tym czy jest to php, czy nie. Zasada jest identyczna niezależnie od tego czy piszecie aplikacje w banglabangla, assemblerze czy cholera wie czym jeszcze. Prośba do klientów z serii 'przestańcie korzystać z naszych usług, bo mamy za słaby sprzęt' jest oznaką braku profesjonalizmu, a przeciążenie sprzętu i efekt nawarstwiania się obciążenia przez dochodzące wywołania można spokojnie rozładować w dużo krótszym czasie. Prawdę mówiąc można to było zrobić jedną regułką na waszym głównym routerze obsługującym ruch w sieci. Bo chyba posiadacie tak zaawansowane urządzenia, prawda? Panie Bartku czasami najzwyczajniej na świecie brakuje Wam rąk do pracy, czasami inwestycji w sprzęt, czasami doświadczenia w sytuacjach kryzysowych, a czasami blokuje Was obieg informacji w firmie. Ja to rozumiem, ale takie sytuacje jak ta z weekendu pokazują, że insert niewystarczająco poważnie podszedł do specyficznego problemu aplikacji aukcyjnej, dla której support jest o wiele cięższy niż rozmowy z Paniami Księgowymi, które nie wiedzą w co kliknąć i którym można wmówić 'że tak ma być'. Liczę mocno na to, że kolejne wpadki, które zanotujecie utwierdzą mnie w przekonaniu, że chociaż wyciągacie wnioski z tych które się już zdarzyły, bo robota którą wykonujecie nie należy do najprostszej, ani najbardziej przewidywalnej, a aplikacja mimo wszystko jest jedną z najlepszych na rynku. Krótko mówiąc keep up the good work, a jak coś pieprznie, to myślcie intensywniej... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 w Problem ze Strefą Sello Pozwolę się nie do końca zgodzić. Faktycznie prośba do użytkowników o lekkie zwolnienie może nie jest do końca profesjonalnym posunięciem, ale za to w tej sytuacji najbardziej skutecznym. Innego rozwiązania w tej chwili nie było - ja przynajmniej nie potrafię sobie innego wyobrazić (nie jestem administratorem serwerów i nie znam się na sposobach rozładowywania obciążenia od strony serwerowej). Prawdę mówiąc można to było zrobić jedną regułką na waszym głównym routerze obsługującym ruch w sieci. Bo chyba posiadacie tak zaawansowane urządzenia, prawda? Myślę, że do takich wypowiedzi potrzebna jest raczej znajomość naszej infrastruktury serwerowej. Z resztą postu oczywiście się zgadzam. Niestety zawiodły mechanizmy monitorujące działanie serwerów, zostaną one poprawione. Infrastruktura serwera Strefy także w najbliższym czasie zostanie zmieniona. Licencja dla wszystkich osób, które miały w tym czasie aktywną licencję zostanie przedłużona o czas w którym występowały problemy z dostępem do serwerów. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.