China_Blue 0 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 w Nie pobiera poczty Od 1:58 moje Sello nie pobiera poczty, pojawia się taki opis: Szczegóły błędu: GetUidls: pop3-connect: Attempting to connect and log into POP3 server hostname: ****** port: 110 username: ****** Login successful NumUidls: 38444 NumUidls miało też m.in. wartości: 38422, 38425, 38426, 38429, 38430, 38431 - wygląda to tak, jakby numeracja rosła, chociaż z pewnymi lukami, jakby były to jakieś numery zdarzeń/logów ale nie tylko pocztowych. Pocztę wysyłać się da bez problemu. Nie były dokonywane ŻADNE zmiany w międzyczasie. Na serwer mogę się zalogować bez problemu i widzę, że jest tam dużo maili. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 w Nie pobiera poczty Czy inny program pocztowy jest w stanie te maile pobrać? Cytuj Link to postu
China_Blue 0 Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 w Nie pobiera poczty Czy inny program pocztowy jest w stanie te maile pobrać? tak, bez najmniejszego problemu! Cytuj Link to postu
pridepl 0 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 w Nie pobiera poczty Potwierdzam. U mnie także nie pobiera poczty na gmailu, z tym wyjątkiem, że nie zgłasza żadnego błędu. Z wysyłaniem nie ma problemu. Cytuj Link to postu
nrc 0 Napisano 27 Września 2010 Udostępnij Napisano 27 Września 2010 w Nie pobiera poczty Ja mam podobny problem, używam poczty na home.pl Na programie pocztowym wszystko jest OK, sello się zacięło od kilku dni (v1.52), nie były wprowadzane żadne zmiany, zrobiłem aktualizację do 1.60 i to samo. Skonfigurowałem nowe konto pocztowe ze swojej domeny, nie odbiera (wysyła bez problemu), testowane na szyfrowaniu i bez, komunikat POP3: OK a poczty nie odbiera, w raportach sello: Brak nowych wiadomości. Na testy dodałem konto z onet'u - działa. Po zalogowaniu telnetem na serwer pocztowy home.pl port 110 tez ok, komenda list +OK 1 1 791 W czym problem ? Cytuj Link to postu
racoon 0 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 w Nie pobiera poczty Witam, problem wiadomości nie docierających / nie wyświetlanych ewidentnie istnieje. Sytuacja: - Sello 1.6 - 3 konta Allegro -> 3 licencje dla kont w Sello - dla każdego konta -> osobny adres email - serwer poczty -> home.pl - poczta na webowej wersji się pojawia, nie trafia do spamu - przy próbie pobrania innym klientem (Thunderbird 3.1) nie ma żadnego problemu - na Sello - odbiera co 4-5 informacja Dodatkowe info: - odwiedzając panel web'owej poczty stwierdzam, że Sello nie usuwa wiadomości z serwera (pomimo, że pole wyboru "Pozostawiaj wiadomości na serwerze" nie zostało zaznaczone - zredukowanie liczby wiadomości przez usunięcie starych z serwera nie pomogło - manipulowanie filtrami w Sello (przełączanie, wyłączanie) nie pomogło - Sello pobiera niektóre wiadomości - trudno mi stwierdzić jakąś regułę, ale > maile nie mają dużych rozmiarów ani załączników > maile od tych samych nadawców - czasem docierają, a czasem nie Próbowałem już konfiguracji z SSL i bez. Sprawdzenie poprawności konfiguracji - OK. / Wiadomość przeniesiona z wątku o Sello 1.6 Beta. dla zachowania porządku w dyskusji./ Cytuj Link to postu
racoon 0 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 w Nie pobiera poczty Czy ktoś ma podobne problemy? Jakieś rozwiązania? Zespole Sello - jak odbierać pełną pocztę? Cytuj Link to postu
ceryl 11 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 w Nie pobiera poczty polecam Thunderbird, jest dość szybki, bezpłatny i niezawodny Cytuj Link to postu
racoon 0 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 w Nie pobiera poczty Thunderbird jest super. Ale płacąc za Sello - poza kilkoma innymi złudzeniami - miałem nadzieje, że pozwoli na obsługę poczty dla wielu stanowisk. Pozwoli na obsługę kontekstową korespondencji (w odniesieniu do konkretnych aukcji i klientów). Że będzie wiarygodnym narzędziem. A tu? W zasadzie od roku Sello - program wspomagający sprzedaż na Allegro - jest źródłem kłopotów. Obsługa korespondencji to jedna z 3 kluczowych funkcji programu. Nie darzę go już zaufaniem. Szkoda. Za chwilę się dowiemy, że na 17 stronie licencji jest informacja, że płacimy za kolorowe logo, a reszta to jedynie dodatek, który może działać, ale nie musi. Że programistów mało. Że nie wiadomo, kiedy będzie nowa wersja i czy cokolwiek w tej sprawie wniesie. I pozostanie obserwacja pasku postępu w podpisie z nadzieją że kiedyś [|||......] zamieni się w [|||||||||] Żenada. Czy ktoś w Insert sądzi, że da się tak rozwijać produkt? Wiele open source'ów działa lepiej, a tu ktoś bierze za to kasę. Ja za Sello zapłaciłem już ponad 1200zł... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 w Nie pobiera poczty Warunkiem poprawienia błędu jest powtórzenie go przez nas - niestety nie udaje się to, więc znalezienie i poprawienie błędu jest w tym wypadku trudne. Czy problem dotyczy tylko kont umieszczonych na home.pl? Czy tych kont jest więcej niż 1? Cytuj Link to postu
racoon 0 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 w Nie pobiera poczty Zgodnie z info powyżej: Sytuacja: - Sello 1.6 - 3 konta Allegro -> 3 licencje dla kont w Sello - dla każdego konta -> osobny adres email - serwer poczty -> home.pl Chętnie pomogę w testach w razie potrzeby. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 w Nie pobiera poczty tak to wiem, ale chodziło mi o innych użytkowników. W razie problemów z powtórzeniem tego na kontach home.pl zgłoszę się po pomoc. Cytuj Link to postu
racoon 0 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 w Nie pobiera poczty Trochę czasu jakby minęło - a z poczta problem nadal występuje. Moduł wiadomości jest kluczowy - proszę o info co zrobić aby działał poprawnie... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 w Nie pobiera poczty Problem sam się nie naprawi, jeśli uda nam się namierzyć przyczynę to podejmiemy odpowiednie kroki aby go wyeliminować. Cytuj Link to postu
racoon 0 Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 w Nie pobiera poczty Rozumiem. A jaka jest propozycja Insertu dla klientów, którzy nie moga korzystać z Sello? Przedłużenie abonamentu o okres niesprawności programu? Sello sprawne na 50% jest utrudnieniem, a nie wsparciem. Cytuj Link to postu
racoon 0 Napisano 15 Marca 2011 Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 w Nie pobiera poczty Po długim czasie bez oczekiwanej reakcji ze strony Insert i Sello - znalazłem wreszcie "genialne" rozwiązanie problemu znikającej poczty: porzuciłem pocztę Sello. Problemy zniknęły jak ręką odjął. Osobom, które liczą, że model Sello + obsługa poczty z Allegro się sprawdzi - zalecam sprawdzenie. Do ostatniego dnia pracy, Sello odbierał maile jak mu się podobało. Masakra. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.