Skocz do zawartości

Wiadomości SMS i Poczty definicja dnia/godziny wysyłki

Polecane posty

Można by wprowadzić konkretną godzinę i dzień kiedy będzie wysłana wiadomość / SMS.

 

Przemyślenia:

Są różne bardziej i mniej skuteczne terminy wysyłki ... a tak można by zaplanować.
np.

  • wysłanie e-maila o 15:00 w piątek może być już za późne, a w poniedziałek rano może już utonąć w spamie weekendowym
  • podobnie z SMSem w sobotę rano do osoby która pracuje od poniedziałku do piątku może być tylko denerwujące

 

edit: Temat przeniesiony do Gestora nexo.

 

Edytowane przez Mateusz Włudyka
Link to postu

Dziękuję za zgłoszenie, pomysł jest dobry - odnotowuję jako sugestię do zrealizowania w jednej z kolejnych wersji w odniesieniu do wiadomości SMS. W przypadku wiadomości e-mail takich planów na najbliższe wersje nie mamy.

Korzystając z okazji chciałbym zapytać czy Pana zdaniem wystarczyło by, gdyby planowanie ograniczało się tylko do momentu samego "wypchnięcia" wiadomości z nexo (czyli wiadomość tkwi w skrzynce nadawczej nexo, aż do ustalonego terminu), czy też wiadomość zostaje przekazana do chmury od razu, a dopiero chmura w odpowiednim momencie fizycznie wysyła?

Oba rozwiązania mają plusy i minusy - na przykładzie: chcemy klientowi wysłać życzenia urodzinowe w niedzielę.

Plusem pierwszego rozwiązania jest jego łatwiejsza implementacja (a zatem większa szansa na szybkie zrealizowanie). Minusem - odnosząc się do przykładu - jest to, że jeśli w niedzielę, komputer jest wyłączony, to wiadomość nie zostanie wysłana w tym terminie, a dopiero w poniedziałek (gdy Gestor pracuje).

W drugim przypadku tego minusa nie ma, ale za to taki SMS "niedzielny" wysłany zostanie wysłany do chmury od razu (wraz z "potrąceniem" w liczbie dostępnych SMSów) - nie ma możliwości jego poprawy, wprowadza też problem z szybkim określeniem statusu czy fizycznie został już wysłany do klienta czy nie.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Myślę, że wystarczy "pierwsze rozwiązanie" ... a najwyżej jak ktoś będzie chciał aby wiadomość wychodziła w niedzielę, to zostawi sobie uruchomiony komputer/subiekt.

 

--

Tu jeszcze 1 pomysł się nasuwa - a może w Tray mógłby działać jakiś miniprogramik, działający tylko dla komunikacji/wysyłania.

Tak aby nie było potrzeby uruchamiania całego programu Subiekt.

 

-- 

"Temat przeniesiony do Gestora nexo."

Ale ja nie używam Gestora :)

Link to postu

Oczywiście, funkcjonalności w nexo bardzo często są dzielone. Co nie zmienia faktu, że moim skromnym zdaniem będzie więcej Gestorowców niż Subiektowców, którzy będą zainteresowani tematem, podobnie jak ma to miejsce z niektórymi z pozostałych postów. Proszę się jednak nie przejmować - jeżeli uznamy, że w danym dziale będą przyciągać większą uwagę, to tam właśnie je przeniesiemy, pozostawiając link do śledzenia rozwoju sytuacji :).

Link to postu
  • 1 rok później...

I co z planowaniem wysyłania maili i sms ? Czy jakąś precyzyjną datę wdrożenia tego możecie podać ? Najlepiej by było gdybyście połączyli to z np z zadaniem które wystawia fakturę.

Chodzi mi o coś takiego aby w pełni automatycznie po zaplanowaniu zadania w szczególności w zadaniach cyklicznych które mają wystawić jakąś fakturę, dokument ten wygenerował się w pełni automatycznie i o określonym czasie wysłał się do klienta mailem.....  najbardziej zależy mi na pełnej automatyzacji mamy sporo taki faktur które musimy co miesiąc wysyłać, gdyby to robił subiekt+gestor było by super, przypuszczam że znalazło by to inne zastosowane i były by bardzo pomocne dla innych.:)  

Link to postu

Planowanie wysyłki SMS jest już dostępne. Termin wysyłki można określić podczas tworzenia wiadomości SMS, zarówno gdy jest to pojedyncza wiadomość jak i zbiorcza, dla wielu adresatów.

image.png.25de693c611549e9856dd7b1e6a2ccef.png

 

Co do innych automatyzacji - tak mamy je w planach, ale ciężko na tę chwilę określić kiedy moglibyśmy się tym zająć.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...