Pawel_c 1 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 w klient sello sieć lan po zalgowaniu biały ekran sello i crash pomóżcie Wczoraj wystąpił poważny problem z uruchomieniem sello na komputerze vista32 z zainstalowanym klientem (wygląda to troszkę jak by w tym samym czasie co zupełnie padła strefa sello) z rana działało powoli,pod wieczór padło. Loguje się na serwerze sql bez problemu i opóźnień bazę sello widzi i wkrywa. Po zalogowaniu jest wszystko na biało po kliknięciu widać ikonki po lwej i części nawigacyjnej sello (u góry) , pole ekranu "start" - czyli rożne podsumowania sello nie wyświetla się, transakcję jak się kliknie wyświetlają się, lecz po chwili zamyka go windows jeśli się tak dalej kilka. Dzieje się to samo niezależnie od użytkowania jaki się loguje (nawet na bazie testowej), natomiast na stanowisku z bazą wszystko dziala oprócz łączenia z srefą sello. Nie wiem czy moze to kwestia nie wykonanych zadań dla strefy z kompa klienckiego, ponizej log z wina. ps. w kompie nic nie było robione. Subiekt GT na klienckim śmiga jak trzeba. Pomóżcie Sello obecnie klienckie instalowałem 2 razy od zera i nic. Nowa informacja jest taka że problem dotyczy tylko kompa klienckiego przetestowałem na drugim klienckim (tylko tym razem nie vista tylko xp) i chodzi co radzicie? Produkt Sello Problem Zatrzymano działanie. Data 2010-12-07 16:56 Stan Niezgłoszony Sygnatura problemu Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: Sello.exe Wersja aplikacji: 1.6.0.1149 Sygnatura czasowa aplikacji: 4c6377bf Nazwa modułu z błędem: Aukcje.dll Wersja modułu z błędem: 1.6.0.1149 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4c6378da Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: 000ce84b Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: f4c5 Dodatkowe informacje 2: fc6ba7d8c599c919f14c1635abc7ef48 Dodatkowe informacje 3: c717 Dodatkowe informacje 4: cd31115779bca66db2137357a097a573 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 w klient sello sieć lan po zalgowaniu biały ekran sello i crash pomóżcie Ja bym zaczął od reinstalacji programu po wcześniejszym usunięciu przez dodaj/usuń programy wszystkiego co ma w nazwie Sello. Problem ten pojawił się nagle? Wcześniej Sello działało? Ze Strefą Sello raczej nie powinno to mieć związku. proszę też sprawdzić czy w folderze C:\Users\<Nazwa_konta>\AppData\Roaming\InsERT Sello\ znajdują się pliki dmp z datą wskazującą na czas wystąpienia tego problemu. Jeśli są, proszę je podesłać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Cytuj Link to postu
Pawel_c 1 Napisano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 w klient sello sieć lan po zalgowaniu biały ekran sello i crash pomóżcie Niestety jestem już po formacie i drugim dniu nad instalacją całego windowsa, niestety plików nie posiadam dmp natomiast problem wystąpił nagle, wcześniejsze reinstalacje sello od zera + wykasowanie sello.xml przy kolejnej reinstalacji nic nie pomogły. Wcześniej sello działało w zasadzie bez zarzutu. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.