Skocz do zawartości

1.7.0 nie pobiera licencji.

Polecane posty

Cześć.

 

Pracowałem na wersji 1.6.1, wszystko grało jak należy.

Zainstalowalem wersje 1.7.0 i Sello nie może połączyć się z serwerem licencji.

Po 5 dni zablokowalo mi program, mimo że licencje mam jeszcze 2 tygodnie.

Wróciłem do starszej wersji ale niestety baza danych poszla się ...

 

A więc moje pytania:

 

1. Czy mieliście podobny problem?

2. Jak go rozwiązać?

3. Czy da się coś zrobić zeby sello 1.6.1 odczytał baze danych, ktora chodzila na 1.7.0?

 

Licze na szybką pomoc.

 

Pozdrawiam

Link to postu

Trzeba by najpierw ustalić czy problemy są faktycznie spowodowane wersją 1.7.0. W tym celu proszę założyć nową bazę, najlepiej w wersji 1.7 i 1.6.1 dodając konto, z którym jest problem. Weryfikacja licencji odbędzie się już na etapie dodawania konta w kreatorze startowym. Można tą licencję sprawdzać kilkukrotnie w tym miejscu ponawiając próbę.

 

3. Cofania zmian w bazie mechanizm uaktualniania nie przewiduje, zatem praktycznie jest to trudne w realizacji (wymagana wiedza z zakresu baz danych, struktury bazy Sello oraz zmian w bazie pomiędzy wersjami - które nie są publikowane).

Link to postu

Zainteresowanie jest. Jednak w tej chwili nie wiem dokładnie jak rozwiązać problem. Na pewno ma to związek ze zmianą adresu serwera licencji i widocznie coś jest "nie tak" z certyfikatami w opcjach internetowych\zakładka Zawartość na tym komputerze.

 

Być może pomocne będzie wyczyszczenie stanu SSL (zakładka zawartość), ewentualnie przycisk Resetuj na zakładce Zaawansowane w oknie Opcji internetowych. Aby dokładnie określić rozwiązanie problemu musielibyśmy powtórzyć ten błąd, a to póki co się nie udaje.

Link to postu
widać ze wieksze grono ma z tym problem.

W tej chwili są to 2 osoby, jeśli dobrze liczę.

 

Od wersji 1.7.0 zmieniły się adresy serwera licencji, do którego połączenie jest szyfrowane. Jeśli jest możliwość sprawdzenia działania na innym łączu internetowym wg sugestii użytkownika nagyc to prosiłbym o wykonanie takiego testu.

Link to postu

Udało się rozwiązać problem. Chodzi o brak jednego z certyfikatów poświadczających autentyczność nowego adresu serwera licencji.

 

Aby usunąć błąd, należy:

1. uruchomić Opcje internetowe z panelu sterowania

2. przejść na zakładkę Zawartość i kliknąć w przycisk Wydawcy lub Certyfikaty

3. Na zakładce Zaufane główne urzędy certyfikacji sprawdzić czy jest dodany certyfikat z GeoTrust Global CA

 

Jeśli nie ma, należy go zaimportować (przycisk w tym oknie). Pobrać go można ze strony wydawcy http://www.geotrust.com/resources/root-certificates/

 

Aby więcej tego problemu nie mieć, należy mieć włączone aktualizacje systemu Windows :).

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...