Tomasz Lapke 1 Napisano 12 Marca 2021 Udostępnij Napisano 12 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Witam, Klient Subiekta nexo notorycznie zawiesza się przy wejściu w widok rozrachunków. Aplikacja ładuje dane "pokazuje się animowany progress bar indicator" po czym aplikacja wchodzi w "Brak odpowiedzi" a następnie w zależności od widzimisię odpuszcza po kilkudziesięciu sekundach do kilku minut... Często w ogóle nie odpuszcza, program zawieszony jest permanentnie, trzeba go ubić i załadować ponownie. W logach klienta pusto, zero informacji o błędach. Czy mają Państwo jakieś sugestie jak można byłoby to poprawić? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 15 Marca 2021 Udostępnij Napisano 15 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Dzień dobry, na jakiej wersji programu Państwo pracują? Proszę o informację, czy problem pojawia się również na innych listach w programie? Czy jest to praca sieciowa i problem występuje na końcówce, czy stanowisku serwerowym? Link to postu
Tomasz Lapke 1 Napisano 15 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Witam, 1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał: na jakiej wersji programu Państwo pracują? 1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał: Proszę o informację, czy problem pojawia się również na innych listach w programie? Nie na innych listach nie dochodzi do zacinania aplikacji. 1 godzinę temu, Przemysław Werner napisał: Czy jest to praca sieciowa i problem występuje na końcówce, czy stanowisku serwerowym? W każdej możliwej kombinacji. Występuje również na kliencie zainstalowanym na serwerze - zerowa komunikacja sieciowa poza loopback Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Udało się powtórzyć problem. Będziemy działać w tej kwestii. Link to postu
Tomasz Lapke 1 Napisano 17 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji 8 godzin temu, Przemysław Werner napisał: Udało się powtórzyć problem. Będziemy działać w tej kwestii. Witam, rozumiem, że potencjalne naprawnienie problemu będzie skutkowało wypuszczenie jakiejś łatki? Czy do tego czasu są Państwo zasugerować jakieś pośrednie rozwiązanie problemu, żeby umożliwić normalną pracę w aplikacji? Z góry dziękuję za odpowiedź Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w [SubiektNexo Pro] Rozrachunki - Brak odpowiedzi - zawieszanie się aplikacji Aktualnie testujemy, jak uda się ustalić konkrety to poinformuję, ale prawdopodobnie bez rozszerzenia dla użytkowników się nie obędzie. Link to postu
Polecane posty