Sławomir B 10 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Poblem z przekazywaniem poprawnych danych adresowych do Inpost Witam mam taki problem zmieniliśmy siedzibę i zmienił nam się adres wysyłki wszystkie dane zamiany adresy zostały zmienione w managerze paczek InPostu na allegro w sello w ustawieniach > parametry > Moja firma został również poprawione problem w tym że przesyłki paczkomatowe wysyłane przez sello nadal mają stary adres gdzie w sello jeszcze trzeba dokonać zmiany adresu jak paczka przygotowywana jest bezpośrednio ze strony InPostu jest OK Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 17 Marca 2021 Udostępnij Napisano 17 Marca 2021 w Poblem z przekazywaniem poprawnych danych adresowych do Inpost Trzeba napisać do InPostu, że przez API ShipX ustawiają się nadal stare dane. Sello tych danych nie przekazuje, tylko autoryzuje się tokenem, który powiązany jest z danymi firmy, które nie zostały zmienione. Wydaje się, że API Paczkomatów to jest zupełnie inna warstwa niż Menadżer paczek. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.