Ewelina Cegłowska 0 Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 w Raporty - pełna księgowość Przesłałam dane Spółki na pełnej księgowości: W zakładce Księgi rachunkowe w podsumowaniu Kosztów nie pobiera kwot z jednego konta księgowego. Na jakiej podstawie są wyliczane te podsumowania? W zakładce Rozrachunki nie ma żadnych faktur, choć są nie zapłacone należności i zobowiązania. Czy planowane są dodatkowe funkcje - na przykład zaciąganie wyliczonego rachunku zysków i strat lub chociaż kwota dochodu? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2021 w Raporty - pełna księgowość Ad. 1. Przychody oraz koszty liczone są ze sprawozdania finansowego 'Definicja deklaracji CIT-8(26) i CIT-8(27) oraz zaliczki miesięcznej/kwartalnej CIT(5)' , konkretnie z sekcji D.1. PRZYCHODY oraz D.2. KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODÓW. Są to te same wartości, które można znaleźć w raporcie 'Informacja zbiorcza' (nexo). Ad. 2. Czy mówimy tutaj o widoku podsumowania Rozrachunków, czy szczegółach: Należnościach lub Zobowiązaniach? Jeżeli o widoku podsumowania, proszę powiedzieć, czy kafelek z miesiącem za który został przesłany Raport Rozrachunki w ogóle istnieje czy może są tam zerowe wartości? Najwygodniej byłoby, gdybyśmy otrzymali zrzut ekranu. Jeżeli mówimy tutaj o szczegółach, w których nie widać oczekiwanych faktur, proszę sprawdzić ustawienia filtrów (również okresu!). Jeżeli zmiany nic nie pomogą, poproszę o zrzuto ekranu, dane NIP biura oraz NIP klienta, u którego występuje problem w wiadomości prywatnej. Ad. 3. Tak, planujemy rozwój odnośnie raportów szczegółowych dla księgowości pełnej. Link to postu
Polecane posty