Skocz do zawartości

Problem z opłaceniem licencji!!!!

Polecane posty

Dzień dobry, po opłaceniu licencji online blikiem na 1 miesiąc mam cały czas komunikat "licencja wygasła" Jak długo trwa proces aktualizacji wpłaty za wykupioną licencję? Czekam już 2 godz. na zaktualizowanie się licencji. Trochę to słabe że dokonując płatności online trzeba czekać tyle czasu na odnowienie licencji. Ktoś wie gdzie można zgłosić ten problem?

 

Minęło już 12 godz. i nadal licencja nie została odnowiona, widzę że pracownicy sello mają to gdzieś, świetnie kasa zapłacona a pracować się nie da !!!!! tak trzymać!!!!

 

Edytowane przez Łukasz Wodecki
Link to postu

Zakładając, że wszystko po drodze pracuje prawidłowo to powinno być kilka sekund.

Natomiast Sello pobiera licencje tylko przy starcie aplikacji oraz przy zapisywaniu danych konta. Czy po uruchomieniu Sello nadal nie ma tej licencji? Jaki jest dokładnie status licencji w oknie zarządzania kontami i licencjami?

 

W dniu 15.05.2021 o 10:17, Łukasz Wodecki napisał:

widzę że pracownicy sello mają to gdzieś, świetnie kasa zapłacona a pracować się nie da !!!!! tak trzymać!!!!

Zupełnie nie tak. Każdy problem uniemożliwiający pracę traktujemy priorytetowo. Po prostu nie pracujemy w soboty i niedziele.

Jeśli problem nadal występuję, proszę napisać na sello@insert.com.pl podając przy okazji numer opłaconego konta Allegro. Zweryfikujemy co się stało.

 

Link to postu
46 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Zakładając, że wszystko po drodze pracuje prawidłowo to powinno być kilka sekund.

Natomiast Sello pobiera licencje tylko przy starcie aplikacji oraz przy zapisywaniu danych konta. Czy po uruchomieniu Sello nadal nie ma tej licencji? Jaki jest dokładnie status licencji w oknie zarządzania kontami i licencjami?

 

Zupełnie nie tak. Każdy problem uniemożliwiający pracę traktujemy priorytetowo. Po prostu nie pracujemy w soboty i niedziele.

Jeśli problem nadal występuję, proszę napisać na sello@insert.com.pl podając przy okazji numer opłaconego konta Allegro. Zweryfikujemy co się stało.

 

Po uruchomieniu sello nie ma nadal aktywnej licencji i trwa to już ponad dobę. Status to: "licencja wygasła" Przed momentem wysłałem na wskazanego maila mój login z allegro oraz potwierdzenie płatności blikiem. Niestety w tej chwili nie mam dostępu do sello i nie posiadam numeru konta allegro, chyba że da się pobrać ten numer po zalogowaniu do allegro ale nigdzie nie widzę tego numeru. 

Link to postu

Czy status to na pewno licencja wygasła, czy może licencja wygasła (nie można połączyć się z serwerem licencji).

 

Z tego co widzę, to płatność była wykonana w sobotę a licencja na serwerze jest przedłużona do 2021-06-16. Więc raczej podejrzewam ten drugi status i jakiś problem z połączeniem się z serwerem licencji. Proszę sprawdzić jeszcze raz, uruchomić Sello ponownie i sprawdzić ten status (czy się nie ukrył w zbyt wąskiej kolumnie).

 

Czy Sello jest w najnowszej wersji 1.38+?

Link to postu
1 minutę temu, Bartosz Rosa napisał:

Czy status to na pewno licencja wygasła, czy może licencja wygasła (nie można połączyć się z serwerem licencji).

 

Z tego co widzę, to płatność była wykonana w sobotę a licencja na serwerze jest przedłużona do 2021-06-16. Więc raczej podejrzewam ten drugi status i jakiś problem z połączeniem się z serwerem licencji. Proszę sprawdzić jeszcze raz, uruchomić Sello ponownie i sprawdzić ten status (czy się nie ukrył w zbyt wąskiej kolumnie).

 

Czy Sello jest w najnowszej wersji 1.38+?

Sello jest w najnowszej wersji, uruchamiałem dzisiaj po godzinie 6 rano i status był cały czas ten sam "licencja wygasła" trochę to słabo wygląda bo licencja opłacona już 1 dzień a nie da się korzystać z programu. Mam nadzieję że zostanie wydłużony okres licencji o 1 dzień w którym nie mogłem korzystać z programu. 

Link to postu
Teraz, Łukasz Wodecki napisał:

Sello jest w najnowszej wersji, uruchamiałem dzisiaj po godzinie 6 rano i status był cały czas ten sam "licencja wygasła" trochę to słabo wygląda bo licencja opłacona już 1 dzień a nie da się korzystać z programu. Mam nadzieję że zostanie wydłużony okres licencji o 1 dzień w którym nie mogłem korzystać z programu. Połączenie z internetem mam więc nie jest to problem braku połączenia.

 

Link to postu

Z naszego punktu widzenia licencja jest przyznana, sam fakt działającego internetu nie oznacza, ze nie wystąpił jakiś problem z dostępem do serwera licencji  (mógł wystąpić timeout). Pytam o wersję, bo w 1.38 wydłużyliśmy timeouty właśnie dla serwera licencji. Więc jeśli na 100% nie było tam informacji o problemach z połączeniem, to proszę sprawdzić raz jeszcze. Nie wiem jaka była sytuacja o 6 rano ale teraz o 11 licencja na serwerze jest przedłużona.

 

Jeśli nadal będzie coś nie tak, to prosiłbym o przesłanie zrzutu tego okna licencji.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...