Skocz do zawartości

[Vendero] - powiąż z istniejącym klientem - NIPy "z kreskami" i bez

Polecane posty

Dzień dobry,

posiadamy sklep internetowy Vendero + Subiekt Nexo PRO.

 

Bardzo proszę o podpowiedź, jak powiązać klienta w Vendero z klientem zsynchronizowanym z Subiekta w przypadku, gdy podczas składania zamówienia w Vendero klient wpisał NIP "z kreskami", a w Subiekcie stosujemy zapis bez kresek. W związku z tym, w Vendero mamy dwóch klientów z tym samym NIPem, ale w różnym formacie (XXX-XXX-XX-XX oraz XXXXXXXXXX), których nie jestem w stanie połączyć, gdyż system nie wykrywa konfliktu i opcja "Powiąż z istniejącym" nie jest dostępna.

Przy próbie wystawienia zamówienia z Vendero do Subiekta otrzymuję błąd dotyczący unikalności numeru NIP w Subiekcie (która w Subiekcie działa na NIP z kreskami).

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...