blufenberger 1 6 Napisano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 w problem z archiwizatorem Witam, 1.66 SP2 HF1 Od około miesiąca harmonogram archiwizatora przestał mi działać (wysyłka do pliku i do chmury). W logu serwera nie ma żadnych informacji. Jedynie info jakie odnalazłem znajduje się w pliku backup.txt w katalogu gdzie wykonywane są backupy. 2021-06-13 23:00:01: Podmiot 'xxxx' nie został zarchiwizowany! Błąd: 80040154 (null) Niestety nigdzie w necie nie mogę znaleźć co oznacza ten nr błędu. Uprawnienia do folderów są niezmienne od dawna, do 29.05 archiwizacja przeprowadzała się bez problemu. Czy może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać rozwiązania? Jeżeli próbuje ręcznie wykonać archiwizację pojawia się komunikat: Serwer nie mógł przeprowadzić archiwizacji. Szczegóły błędu w logu serwera (niestety tam nic nie ma z datą choćby zbliżoną do momentu archiwizacji) Link to postu
blufenberger 1 6 Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 w problem z archiwizatorem (edytowane) temat nieaktualny, problem został namierzony i rozwiązany - przynajmniej w naszym przypadku: Skopiowaliśmy plik sqldmo.dll z C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn do katalogu C:\Windows\System32 oraz sqldmo.dll z C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn do katalogu C:\Windows\SysWow64 Następnie w cdm w katalogu system32 wykonać regsvr32.exe sqldmo.dll i tak samo w katalogu syswow64 wykonać regsvr32.exe sqldmo.dll i to na tyle. Edytowane 16 Czerwca 2021 przez blufenberger 1 1 Link to postu
Marian Prokopiszyn 0 Napisano 26 Września 2022 Udostępnij Napisano 26 Września 2022 w problem z archiwizatorem Cześć. Borykam się z analogicznym problemem na Subiekcie GT: 1.72. SP2 i MS SQL Server w wersji 2014 Express, na OS MS Windows 10 Pro x64. Ucieszyłem się widząc tak proste do zastosowania rozwiązanie, choć chylę czoło nad tym kto to wymyślił. No i zadziałało! Problem w tym, że tylko raz. :( U nie pojawiają się dwa błędy w logach systemowych dla aplikacji: Application Error ID 1000 Kategoria: (100) Nazwa aplikacji powodującej błąd: backup.exe, wersja: 1.7220.20.5387, sygnatura czasowa: 0x62f420e3 Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.19041.2006, sygnatura czasowa: 0xa5d20e5c Kod wyjątku: 0xe06d7363 Przesunięcie błędu: 0x0012cc12 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1b24 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8d1a6c49575cd Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\backup.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll Identyfikator raportu: 291e461c-8a07-4265-9b2b-806dcf31572a Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Application Error ID 1000 Kategoria: (100) Nazwa aplikacji powodującej błąd: backup.exe, wersja: 1.7220.20.5387, sygnatura czasowa: 0x62f420e3 Nazwa modułu powodującego błąd: backup.exe, wersja: 1.7220.20.5387, sygnatura czasowa: 0x62f420e3 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x0002bf34 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1b24 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8d1a6c49575cd Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\backup.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\backup.exe Identyfikator raportu: a014881d-6fc9-4770-8019-1d9b3837acb6 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Przeinstalowanie dodatku Microsoft SQL Server 2005 Backward compatibility też nie pomaga. Ręczne uruchomienie archiwizacji przez Archiwizator Insert, działa. Uruchomienie harmonogramu - nie. Inne harmonogramy działają. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Link to postu
Paweł B 20 Napisano 27 Września 2022 Udostępnij Napisano 27 Września 2022 w problem z archiwizatorem A Próba reinstalacji całego pakietu (odinstaluj/zainstaluj) była? Link to postu
Marian Prokopiszyn 0 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w problem z archiwizatorem W dniu 27.09.2022 o 14:57, Paweł B napisał: A Próba reinstalacji całego pakietu (odinstaluj/zainstaluj) była? Tak, usunąłem całego Subiekta GT oraz MS SQL 2014 Express, ze wszystkimi komponentami, które miały SQL w nazwie, a więc również te 2008 i 2005. Następnie zainstalowałem najnowszy pakiet Subiekta GT z wersją MS SQL 2019 Express. Pomogło na chwilę, tj. zadziałało raz, jak przy poprzednich zabawach. Link to postu
Paweł B 20 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w problem z archiwizatorem SQL serwera to ja bym akurat nie odinstalowywał bez naprawdę dobrego powodu tylko skupił się na sofcie Insertu (może framework wariuje?). Ja bym na twoim miejscu wziął innego kompa, na nim zobaczył czy problem się powtarza i w międzyczasie ratował się backupami robionymi chociażby na pendrive'a innym narzędziem. Czasem szybciej postawisz system na nowo niż dojdziesz o co poszło. Link to postu
Marian Prokopiszyn 0 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w problem z archiwizatorem 4 godziny temu, Paweł B napisał: Czasem szybciej postawisz system na nowo niż dojdziesz o co poszło. Ostatecznie postawię system od zera ale liczę jeszcze, że ktoś tutaj lub pomoc techniczna Insert, podsunie jeszcze jakiś pomysł. Link to postu
Paweł B 20 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w problem z archiwizatorem Ja bym założył sobie maszynę wirtualną do przetestowania czegoś takiego zamiast zerowania jeszcze w miarę działającego środowiska produkcyjnego. Ale też nie wiem ilu masz użytkowników, jaki sprzęt etc. Link to postu
Marian Prokopiszyn 0 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w problem z archiwizatorem 20 minut temu, Paweł B napisał: Ja bym założył sobie maszynę wirtualną do przetestowania czegoś takiego zamiast zerowania jeszcze w miarę działającego środowiska produkcyjnego. Ale też nie wiem ilu masz użytkowników, jaki sprzęt etc. Ale u Ciebie działa i u większości też. Wysypuje się tylko niektórym i nie ma to związku nawet z systemem (serwerowy czy stanowiskowy) ani wersją SQL'a. Mam integracje, m.in. Sellintegro i magazynowe, więc nie przetestuje tego w całości na wirtualce 1:1. Odezwę się. Link to postu
Paweł B 20 Napisano 30 Września 2022 Udostępnij Napisano 30 Września 2022 w problem z archiwizatorem 9 godzin temu, Marian Prokopiszyn napisał: Ale u Ciebie działa i u większości też. Wysypuje się tylko niektórym i nie ma to związku nawet z systemem (serwerowy czy stanowiskowy) ani wersją SQL'a. Mam integracje, m.in. Sellintegro i magazynowe, więc nie przetestuje tego w całości na wirtualce 1:1. Odezwę się. Że archiwizator Insertowski u mnie działa? Nie wiem czy on u mnie działa bo go w ogóle nie używam, nie wspominając o e-archiwizacji. Pisałem przecież w drugim wątku, że mam maszynę wirtualną i ją backupuję. I wydawało mi się, że mówimy cały czas o przetestowaniu w osobnym środowisku, na czystym systemie czy sam archiwizator zadziała. Link to postu
Marian Prokopiszyn 0 Napisano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2022 w problem z archiwizatorem By nie pozostawiać tematu bez rozwiązania, daję znać, że problem został rozwiązany przez czystą instalację systemu operacyjnego. Link to postu
Polecane posty