Pomoc techniczna 2 Napisano 18 Października 2016 Udostępnij Napisano 18 Października 2016 w Jak udostępnić Subiekta 123 w ramach licencji biurowej Subiekt 123 dla InsERT nexo? . Link to postu
0 Pomoc techniczna 2 Napisano 18 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2016 w Jak udostępnić Subiekta 123 w ramach licencji biurowej Subiekt 123 dla InsERT nexo? Udostępnianie Subiekta 123 dla zarejestrowanych klientów bura rachunkowego jest możliwe dla biur, które posiadają aktywną licencję czasową Subiekta 123 dla InsERT nexo - licencja dla biur rachunkowych. Biura rachunkowe zainteresowane licencją mogą ją uzyskać poprzez sieć partnerską lub kontaktując się z działem handlowym firmy InsERT. Proces udostępniania Subiekta 123 Udostępnianie Subiekta 123 jest możliwe z poziomu programów księgowych Rachmistrz nexo oraz Rewizor nexo od wersji 12.0.0. W celu dokonania procesu udostępniania przejdź do zarządzania licencjami w programie InsERT nexo, w którym prowadzona jest księgowość klienta biura. Z poziomu modułu zarządzania licencjami zweryfikuj, czy posiadasz aktywną licencję Subiekta 123 dla biur rachunkowych. Jeżeli wszystkie powyższe warunki zostały spełnione, możesz udostępnić program, klikając Udostępnij Subiekta 123 w module zarządzania licencjami. Uwaga! Aby proces udostępniania mógł zakończyć się powodzeniem, konieczne jest uzupełnienie adresu e-mail w danych kontaktowych firmy klienta biura. W celu uzupełnienia danych przejdź do konfiguracji Moja firma w programie InsERT nexo. W kreatorze udostępniania zaakceptuj regulamin korzystania z usługi Subiekt 123 oraz podaj adres e-mail klienta biura, na który zostanie wysłana wiadomość z zaproszeniem do korzystania z Subiekta 123. W zaproszeniu dostępny będzie link aktywacyjny, który umożliwi klientowi rozpoczęcie korzystania z udostępnionej usługi. Opcjonalnie możesz skonfigurować wymianę dokumentów pomiędzy programem księgowym InsERT nexo a udostępnianym klientowi Subiektem 123. Zdefiniuj nazwę oraz opcjonalne hasło szyfrowania danych przesyłanych przez platformę wymiany dokumentów. Wprowadzona nazwa będzie prezentowana wyłącznie w konfiguracji Nadawców dokumentów w programie księgowym InsERT nexo. Efektem działania kreatora jest wysłanie wiadomości e-mail na adres klienta biura z zaproszeniem do korzystania z udostępnionego Subiekta 123. Dokończenie procesu konfiguracji przez klienta biura rachunkowego Pierwszym etapem jest otwarcie w przeglądarce internetowej linka otrzymanego w zaproszeniu do korzystania z aplikacji. Po kliknięciu w link prezentowana jest informacja o otrzymanym od biura rachunkowego zaproszeniu do korzystania z udostępnionych usług. Po przejściu dalej, na stronie logowania do serwisu Moje konto klient biura musi potwierdzić swoją tożsamość, logując się przy użyciu posiadanego Konta InsERT. Jeżeli klient nie posiada konta, może zarejestrować nowe, klikając Załóż Konto InsERT i przechodząc przez proces jego rejestracji. Po zalogowaniu klient zostanie automatycznie przeniesiony do udostępnionej aplikacji. Kolejnym etapem jest dokończenie procesu konfiguracji po stronie udostępnionego Subiekta 123. Po zalogowaniu do programu na stronie https://app.subiekt123.pl należy przejść do konfiguracji modułu wymiany dokumentów Konfiguracja -> Parametry -> Wymiana dokumentów on-line. Przejdź do dodawania nowej konfiguracji wymiany dokumentów. Wybierz z listy odbiorcę dokumentów oraz wprowadź hasło szyfrowania (o ile takowe zostało zdefiniowane podczas konfiguracji po stronie produktu księgowego). Włączenie modułu wymiany dokumentów online skutkuje uwidocznieniem w serwisie sprzedaży kolumny prezentującej status księgowy oraz opcji wysyłki dokumentów do księgowości. Uwaga: Kolumna prezentująca status księgowy może wymagać włączenia w konfiguracji widoczności kolumn na liście dokumentów sprzedaży. Link to postu
Pytanie
Pomoc techniczna 2
.
Link to postu
1 odpowiedź na to pytanie
Polecane posty