Skocz do zawartości

"Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej"

Polecane posty

Witam,

po najnowszej aktualizacji 1.67 SP1 HF3, powrócił u mnie i kilku klientów problem z wysyłka z Subiekta GT faktur mailem.

Programy pocztowe są w wersji 32bit, ustawione jako domyślne a nadal występuje błąd jak w temacie.

Czy u Was jest też taki problem po aktualizacji?

Może zna ktoś rozwiązanie problemu?

Link to postu
19 minut temu, Artur Kuskowski napisał:

po najnowszej aktualizacji 1.67 SP1 HF3, powrócił u mnie i kilku klientów problem z wysyłka z Subiekta GT faktur mailem.

Programy pocztowe są w wersji 32bit, ustawione jako domyślne a nadal występuje błąd jak w temacie.

Czy u Was jest też taki problem po aktualizacji?

Nie i nie widzę związku.

 

20 minut temu, Artur Kuskowski napisał:

Może zna ktoś rozwiązanie problemu?

Ciężko proponować rozwiązanie, kiedy nie jest znany problem tylko jego objawy... Nie wiemy jakie to programy pocztowe... Nie wiemy czy działa wysyłanie poczty z systemu operacyjnego... Nie zobaczyliśmy konfiguracji poczty w systemie operacyjnym (wpisy w rejestrze)...

Link to postu

Dziękuje za odpowiedź. Dotyczy to zarówno Thunderbirda jak i Outlooka 2016 i 2019.

Wysyłanie poczty z systemu działa na każdym komputerze.

Wysyłka mailem działała jeszcze w piątek, od momentu aktualizacji do wersji HF3 w weekend przestała.

załączone przykładowe screeny konfiguracji w rejestrze jednego z komputerów.

Zrzut ekranu 2021-10-18 110342.jpg

Zrzut ekranu 2021-10-18 110316.jpg

Link to postu
27 minut temu, Artur Kuskowski napisał:

Dziękuje za odpowiedź. Dotyczy to zarówno Thunderbirda jak i Outlooka 2016 i 2019.

Wysyłanie poczty z systemu działa na każdym komputerze.

Wysyłka mailem działała jeszcze w piątek, od momentu aktualizacji do wersji HF3 w weekend przestała.

Posiadam tę wersję od dnia publikacji i nie potwierdzam problemu, pracuję na W10.

 

29 minut temu, Artur Kuskowski napisał:

załączone przykładowe screeny konfiguracji w rejestrze jednego z komputerów.

To nie wszystko, nadrzędne są klucze użytkownika.

Link to postu

Witam ponownie,

w końcu udało mi się naprawić problem wysyłki faktur mailem.

Poza ustawieniem programu pocztowego jako domyślnego i powyższych wartości rejestru należało dodać klucz rejestru wg schematu z załączników.

Oczywiście każda wersja Outlooka będzie miała inną ścieżkę.

 

 

Zrzut ekranu 2021-10-19 151900.jpg

Zrzut ekranu 2021-10-19 151919.jpg

  • Lubię to 1
Link to postu

Czyli od początku nie podawał Pan prawdziwych informacji, w opisie problemu napisał Pan:

W dniu 18.10.2021 o 10:34, Artur Kuskowski napisał:

Programy pocztowe są w wersji 32bit,

 a podane rozwiązanie i widoczne ścieżki (C:\Programa Files\...) odnoszą się do pakietu Office w wersji 64bit.

 

--

 

W dniu 18.10.2021 o 10:34, Artur Kuskowski napisał:

po najnowszej aktualizacji 1.67 SP1 HF3, powrócił u mnie i kilku klientów problem z wysyłka z Subiekta GT faktur mailem.

 

W dniu 18.10.2021 o 11:07, Artur Kuskowski napisał:

Wysyłka mailem działała jeszcze w piątek, od momentu aktualizacji do wersji HF3 w weekend przestała.

 

W dniu 18.10.2021 o 14:04, Artur Kuskowski napisał:

Trochę to dziwne że stało się to akurat po aktualizacji Subiekta i to w kilku lokalizacjach.

Co się tak na prawdę stało ?

Link to postu

 

14 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Czyli od początku nie podawał Pan prawdziwych informacji, w opisie problemu napisał Pan:

 a podane rozwiązanie i widoczne ścieżki (C:\Programa Files\...) odnoszą się do pakietu Office w wersji 64bit.

 

--

 

 

 

Co się tak na prawdę stało ?

Tak jak pisałem,

że nie tylko u mnie powstał ten problem,

powyżej podałem rozwiązanie które zadziałało na 64bit.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...