Artur Kuskowski 1 Napisano 18 Października 2021 Udostępnij Napisano 18 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" Witam, po najnowszej aktualizacji 1.67 SP1 HF3, powrócił u mnie i kilku klientów problem z wysyłka z Subiekta GT faktur mailem. Programy pocztowe są w wersji 32bit, ustawione jako domyślne a nadal występuje błąd jak w temacie. Czy u Was jest też taki problem po aktualizacji? Może zna ktoś rozwiązanie problemu? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 18 Października 2021 Udostępnij Napisano 18 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" 19 minut temu, Artur Kuskowski napisał: po najnowszej aktualizacji 1.67 SP1 HF3, powrócił u mnie i kilku klientów problem z wysyłka z Subiekta GT faktur mailem. Programy pocztowe są w wersji 32bit, ustawione jako domyślne a nadal występuje błąd jak w temacie. Czy u Was jest też taki problem po aktualizacji? Nie i nie widzę związku. 20 minut temu, Artur Kuskowski napisał: Może zna ktoś rozwiązanie problemu? Ciężko proponować rozwiązanie, kiedy nie jest znany problem tylko jego objawy... Nie wiemy jakie to programy pocztowe... Nie wiemy czy działa wysyłanie poczty z systemu operacyjnego... Nie zobaczyliśmy konfiguracji poczty w systemie operacyjnym (wpisy w rejestrze)... Link to postu
Artur Kuskowski 1 Napisano 18 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" Dziękuje za odpowiedź. Dotyczy to zarówno Thunderbirda jak i Outlooka 2016 i 2019. Wysyłanie poczty z systemu działa na każdym komputerze. Wysyłka mailem działała jeszcze w piątek, od momentu aktualizacji do wersji HF3 w weekend przestała. załączone przykładowe screeny konfiguracji w rejestrze jednego z komputerów. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 18 Października 2021 Udostępnij Napisano 18 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" 27 minut temu, Artur Kuskowski napisał: Dziękuje za odpowiedź. Dotyczy to zarówno Thunderbirda jak i Outlooka 2016 i 2019. Wysyłanie poczty z systemu działa na każdym komputerze. Wysyłka mailem działała jeszcze w piątek, od momentu aktualizacji do wersji HF3 w weekend przestała. Posiadam tę wersję od dnia publikacji i nie potwierdzam problemu, pracuję na W10. 29 minut temu, Artur Kuskowski napisał: załączone przykładowe screeny konfiguracji w rejestrze jednego z komputerów. To nie wszystko, nadrzędne są klucze użytkownika. Link to postu
Artur Kuskowski 1 Napisano 18 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" Trochę to dziwne że stało się to akurat po aktualizacji Subiekta i to w kilku lokalizacjach. Link to postu
Artur Kuskowski 1 Napisano 19 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" Witam ponownie, w końcu udało mi się naprawić problem wysyłki faktur mailem. Poza ustawieniem programu pocztowego jako domyślnego i powyższych wartości rejestru należało dodać klucz rejestru wg schematu z załączników. Oczywiście każda wersja Outlooka będzie miała inną ścieżkę. 1 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 19 Października 2021 Udostępnij Napisano 19 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" Czyli od początku nie podawał Pan prawdziwych informacji, w opisie problemu napisał Pan: W dniu 18.10.2021 o 10:34, Artur Kuskowski napisał: Programy pocztowe są w wersji 32bit, a podane rozwiązanie i widoczne ścieżki (C:\Programa Files\...) odnoszą się do pakietu Office w wersji 64bit. -- W dniu 18.10.2021 o 10:34, Artur Kuskowski napisał: po najnowszej aktualizacji 1.67 SP1 HF3, powrócił u mnie i kilku klientów problem z wysyłka z Subiekta GT faktur mailem. W dniu 18.10.2021 o 11:07, Artur Kuskowski napisał: Wysyłka mailem działała jeszcze w piątek, od momentu aktualizacji do wersji HF3 w weekend przestała. W dniu 18.10.2021 o 14:04, Artur Kuskowski napisał: Trochę to dziwne że stało się to akurat po aktualizacji Subiekta i to w kilku lokalizacjach. Co się tak na prawdę stało ? Link to postu
Artur Kuskowski 1 Napisano 20 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2021 w "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej" 14 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał: Czyli od początku nie podawał Pan prawdziwych informacji, w opisie problemu napisał Pan: a podane rozwiązanie i widoczne ścieżki (C:\Programa Files\...) odnoszą się do pakietu Office w wersji 64bit. -- Co się tak na prawdę stało ? Tak jak pisałem, że nie tylko u mnie powstał ten problem, powyżej podałem rozwiązanie które zadziałało na 64bit. Link to postu
Polecane posty