Skocz do zawartości

PORTAL BIURA - parametryzacja

Polecane posty

W naszej Kancelarii zamierzamy wdrożyć PORTAL BIURA, proszę o informację jak należy 
sparametryzkować program tak aby:
 

1/ klient miał udostępniony TYLKO  moduł Raporty 
2/ nasz księgowy samodzielne mógł  dodawać do portalu przekazane przez Klienta faktury (np. z e-maila, z dysku)
3/ udostępnić moduł Raporty kilku Wspólnikom spółki cywilnej

Dotyczy wersji GT

Edytowane przez Robert Dworak
Link to postu

Ad.1
Udostępniając Klientowi tylko moduł Raporty nie można aktywować w programie funkcji dodawania faktur z poziomu biura księgowego.
Wówczas my nie możemy dodawać zeskanowanych faktur otrzymanych od Klienta.

 

Ad.2
Dodając użytkownika udostępniamy mu funkcjonalności całego Portalu (nie tylko Raporty o które nam chodzi)

Link to postu

Dzień dobry,

dodawanie faktur z poziomu programu księgowego jest ścisłym elementem usługi Dokumenty. Nie da się z niej korzystać na samych Raportach.

Chciałbym dopytać o jedną rzeczy - czy chodzi tu o sytuację, że udostępnione są de facto zarówno Raporty i Dokumenty, ale potrzeba jest taka żeby moduł Dokumenty był niewidoczny dla klienta biura?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...