Skocz do zawartości

BŁĄD NEXO

Polecane posty

Dzień dobry!

Mam taką informację od naszych informatyków:

Pracując na pulpitach zdalnych (Windows Server 2016 Standard) zwraca błąd: odmowa dostępu przy uruchamianiu firmy. Błąd pojawia się na różnych użytkownikach, pracujących na różnych firmach. W podanej ścieżce plik C:\Users\uzytkownik\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\”nazwa firmy”\Binaries\QueryCache\QueryCache.pak posiada pełne uprawnienia dla użytkowników system oraz administrators, ale nie dla obecnie zalogowanego użytkownika. Po ręcznym dodaniu uprawnień do tego pliku, firma uruchamia się bez problemowo.

Jest jakieś rozwiązanie zamiast ręcznego poprawiania?

Link to postu
  • 1 rok później...

Niestety, nie ma chyba innego rozwiązania niż ręczne poprawianie tych uprawnień. To w ogóle jest dziwna sytuacja, bo dla plików w folderze C:\Users\uzytkownik\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\”nazwa firmy”\Binaries\ bieżący użytkownik powinien być właścicielem i jak najbardziej mieć do nich dostęp. Może jest to kwestia konfiguracji Pańskiego środowiska i tego, jak jest ono przygotowane - czy pliki w folderze Binaries wgrały się same przez nexo, czy może jakiś administrator je tam przekopiował z konta innego użytkownika. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...