Skocz do zawartości

Raport po aktualizacji

Polecane posty

Pytanie czy po zakończeniu aktualizacji nie mógłby generować się raport w którym znajdowałyby się informacje o tym jakie rzeczy zostały zmienione przez tą aktualizację?

 

Głownie chodzi mi o to, żeby po aktualizacji było wiadomo w jakich wzorcach wydruków utworzonych przez użytkowników zostały zmienione w trakcie aktualizacji(oraz inne elementy które nie mają wartości wbudowane)

Edytowane przez Adam G
Link to postu
W dniu 17.11.2021 o 13:53, Adam G napisał:

Pytanie czy po zakończeniu aktualizacji nie mógłby generować się raport w którym znajdowałyby się informacje o tym jakie rzeczy zostały zmienione przez tą aktualizację?

Hmm... wszystkie zmiany opisane są na liście zmian do danej wersji.

 

W dniu 17.11.2021 o 13:53, Adam G napisał:

Głownie chodzi mi o to, żeby po aktualizacji było wiadomo w jakich wzorcach wydruków utworzonych przez użytkowników zostały zmienione w trakcie aktualizacji(oraz inne elementy które nie mają wartości wbudowane)

Najlepiej byłoby, gdyby Pan jeszcze raz napisał to zdanie, bo obawiam się, że nie tylko ja mam problem z jego zrozumieniem. Przy czym, aktualizacja nigdy nie wprowadza żadnych zmian we wzorcach innych niż standardowe.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...