Adam G 23 Napisano 17 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2021 w Raport po aktualizacji (edytowane) Pytanie czy po zakończeniu aktualizacji nie mógłby generować się raport w którym znajdowałyby się informacje o tym jakie rzeczy zostały zmienione przez tą aktualizację? Głownie chodzi mi o to, żeby po aktualizacji było wiadomo w jakich wzorcach wydruków utworzonych przez użytkowników zostały zmienione w trakcie aktualizacji(oraz inne elementy które nie mają wartości wbudowane) Edytowane 17 Listopada 2021 przez Adam G Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 336 Napisano 18 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2021 w Raport po aktualizacji W dniu 17.11.2021 o 13:53, Adam G napisał: Pytanie czy po zakończeniu aktualizacji nie mógłby generować się raport w którym znajdowałyby się informacje o tym jakie rzeczy zostały zmienione przez tą aktualizację? Hmm... wszystkie zmiany opisane są na liście zmian do danej wersji. W dniu 17.11.2021 o 13:53, Adam G napisał: Głownie chodzi mi o to, żeby po aktualizacji było wiadomo w jakich wzorcach wydruków utworzonych przez użytkowników zostały zmienione w trakcie aktualizacji(oraz inne elementy które nie mają wartości wbudowane) Najlepiej byłoby, gdyby Pan jeszcze raz napisał to zdanie, bo obawiam się, że nie tylko ja mam problem z jego zrozumieniem. Przy czym, aktualizacja nigdy nie wprowadza żadnych zmian we wzorcach innych niż standardowe. Link to postu
Polecane posty